Clerion Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hei. Skal kjøpe en stock BMW E36 og style. Ser de har billige stylingkits i glassfiber på bilstyling.dk. Bare 3800kr for fullt kit der man kan sette sammen fangere og skjørt selv slik man vil ha det. Er faktisk pent det man har å velge i også. De importerer delene selv og det er derfor det er billig står det. Lurer derfor på om noen har erfaring med disse folka? Hvordan er kvaliteten på det? Link til bilstyling.dk sine sider. Endret 25. juli 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Virkelig ingen som har kjøpt noe derfra? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har kikket på siden noen ganger.. Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å kjøpe derfra. Virker litt useriøst spør du meg.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Hmmm, ja, kanskje det. De har tilbud på stort sett alt "Pakker til Udlandet. F.eks. Norge Det er også muligt at få pakker sendt til udlandet, så skal varerne bare forudbetales, vi gør opmærksom på at de fragtpriser på siden kun gælder forsendelse i Danmark. Skriv en mail for tilbud og fragtpriser til udlandet" Forhåndsbetaling er skommelt, men det er vel slik det alltid er når man kjøper fra det store utland. Det eneste som kan gå galt er jo at man ikke får noe, man får jo igjen pengene. Tror jeg kommer til å prøve dem når jeg først får tak i en bil Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Forhåndsbetaling er skommelt, men det er vel slik det alltid er når man kjøper fra det store utland. Det eneste som kan gå galt er jo at man ikke får noe, man får jo igjen pengene. Tror jeg kommer til å prøve dem når jeg først får tak i en bil 6572227[/snapback] Liker heller ikke forhåndsbetaling, når det er fra så "useriøse" firmaer. Ellers er jeg ikke redd for det.. Og i værste fall, kan man jo bli sittene igjen med ingen penger, ingen styling. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå