Ziera Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Får opp denne feilmeldingen når jeg diskdeframneterer, 95% ute i analysa: Defragmentering av (C:) er avbrutt på grunn av inkonsekvenser som ble funnet i filsystemet. Kjør CHDSK eller SCANDISK på (C:) for å rette opp disse inkonsekvensene, og kjør Diskdeframentering på nytt har kjørt CHDSK det hjalp ikke, lurer på hvordan jeg kjører SCANDISK, noen som vet?? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Er det Windows XP du kjører? Home? For å kjøre Scandisk i Windows XP høyreklikker du på disken/partisjonen du prøver å defragmentere i Min Datamaskin -> Verktøy -> Kontrollèr (Under Feilsøking) Endret 26. juli 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Scandisk er et gammelt program, så det trenger du ikke bry deg med. Chkdsk er det nye som kom til NT. Chkdsk /f må kjøres fra kommandolinje (Start - Kjør - cmd). Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Er det Windows XP du kjører? Home? For å kjøre Scandisk i Windows XP høyreklikker du på disken/partisjonen du prøver å defragmentere i Min Datamaskin -> Verktøy -> Kontrollèr (Under Feilsøking) 6558489[/snapback] Takk for hjelpen Steffen, nå gikk det knirke fritt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå