Erik B. Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har akkurat ordnet til simpleviewer på hjemmesiden min. Jeg tror jeg har forstått at dette et et ganske kjent flash-galleri. Derfor håper jeg at det er noen som vet om jeg kan lage mapper i simpleviewer. F.eks Bilder fra sommerferie Bilder fra tur osv... Så ikke alle bildene kommer på et sted? Takker for svar! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er en FAQ på den siden. Den sier bl.a.: 16: How do I create multiple galleries? To create multiple galleries of images, make a copy of the whole SimpleViewer folder for each gallery. Create your individual galleries as normal. You can now create a menu page that links to the index.html page in each sub-folder. Here is an example page that contains a menu to navigate between 2 SimpleViewer galleries. Jeg har ikke brukt det, men det høres ut som grei skuring, og det virker ganske tilpasningsvennlig. Bare gjør som i eksempellinken, og gjør det litt penere kanskje. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå