larsemannen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 En venn av meg har akk kjøpt gainward geforce7950gx2 og den ene kjernen holder 75 celsius er ikke d litt høyt?? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 vel, reduseringsgrensen (eller hva de kaller det) er vel på 112 grader, så det skulle vel ikke være noen umiddelbar fare. Selv kjører jeg 7800gt (ja vet, det er litt svakere, men uansett) og det ligger på 42-49 grader alt etter load (dette er da etter å ha ettermontert en 60mm kobberkjøler) . som sagt, så burde det ikke være noe problem selv om jeg synes tempen var noe høy Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 En venn av meg har akk kjøpt gainward geforce7950gx2 og den ene kjernen holder 75 celsius er ikke d litt høyt?? 6557706[/snapback] Mye ligger den andre på da? har null erfaring med sli og "dobbelkort" men burde ikke begge kjernene ha ca. like høy temp? korekt meg hvis dette bare er surr Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mener GPU'ene deler opp skjermen seg imellom ja. Så om det ikke er syyykt mye grafiske regninger på ene halvdelen og ingen på andre så skulle de ha samme tempratur ja. Iallefall om ejg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå