Spinner109 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Akkurat fått et Saitek Gaming Keyboard sendt fra gamezone. De har 1 igjen pr. 20:30 i dag. Fikk inn en del i dag, men ser ut til at de fleste gikk rett ut. EDIT: Saitek Gaming Keyboard != Eclipse 2 Endret 29. august 2006 av Spinner109 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) det der er ikke eclipse 2.0 eclipse 2.0 Endret 29. august 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Akkurat fått et Saitek Gaming Keyboard sendt fra gamezone. De har 1 igjen pr. 20:30 i dag. Fikk inn en del i dag, men ser ut til at de fleste gikk rett ut. EDIT: Saitek Gaming Keyboard != Eclipse 2 6766359[/snapback] Ahh, det var fint.. Edit: innlegg 1600. Endret 30. august 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Her en en ny anmeldelse av Eclipse II (inkl. fine bilder). Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Nå kjøpt jeg det her jeg: Saitek Men jeg kan ikke få game padden til å virke...den går på nettverkskabel. Det skjer ingen ting når jeg kobler den til pc'en. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? noen som har det selv kanskje? takk! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er fortsatt ikke Eclipse 2.0 det der... Og ikke si at du bestilte det fra USA? Blir billigere å kjøpe det her. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Komplett får inn rundt 200stk i slutten av måneden iallefall. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Nei...kjøpte det på space world, men det der er den siden som viste den best. Jeg har ikke sagt at det er 2.0 heller. Synes ikke 2.0 var så fint så da kjøpte jeg heller den der, så fikk jeg med en game pad(som ikke virker). Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Har 1'eren og kan si at det er et bra tastatur.... Behagelige taster, mye å trykke på... Men det var litt uvant de første dagene jeg hadde det pga da spillte jeg cs med et gammelt ibm-tastatur. :!: Endret 22. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Noen som vet om Eclipse 2.0 kommer med norske taster? Har SÅÅÅ lyst på det Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Versjon 1 for tenåringer (Crazy look) Versjon 2 for kontor pult (Firm look) Likte egentlig ikke noen av de. Skulle jeg måtte velge, så versjon 1. Overaskende at ingen spør om den har låste tastekombinasjoner. Dette er plagsomt når man skal spille. F.eks. om man skal bruke shift+e mens man skal hoppe (mellomromstast i fleste tilfeller), da låser mellomromstasten seg. Kretsene på tastaturet er fucked som regel. Aner ikke med dette. Vil si det er det som avgjør mest om jeg kjøper et keyboard eller ikke i dag. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå kjøpt jeg det her jeg: Saitek Men jeg kan ikke få game padden til å virke...den går på nettverkskabel. Det skjer ingen ting når jeg kobler den til pc'en. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? noen som har det selv kanskje? takk! 6829395[/snapback] Dersom du har installert både driver samt programvare, skal du få opp et ikon nede til høyre på startlinjen. Ser ut som den programerbare padden. Der finner du "profile editor" som kan brukes til å programere knappene. Ev. kan du laste ned ferdige profiler fra saiteks` nettside. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nå kjøpt jeg det her jeg: Saitek Men jeg kan ikke få game padden til å virke...den går på nettverkskabel. Det skjer ingen ting når jeg kobler den til pc'en. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? noen som har det selv kanskje? takk! 6829395[/snapback] Game Pad'n kobles til tastaturet, ikke til PC'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå