Radi Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg skal finne det ut for en vennine.Det er noen som har snakket dritt om henne på hjemme siden hennes. 6560273[/snapback] Nå skal ikke jeg være noen overformynder, men hva gjør det deg at noen snakker nedsettende om henne? Internett er fritt for alle - både de som ønsker å si noe positivt og de som ønsker å si noe negativt. Sett at du fant ut hvem personen var - hva skulle du da gjort? Dette virker ganske barnslig, mitt råd er å droppe hele greia. Verden er ikke din østers. deal with it! 6560301[/snapback] Først ville jeg sakt til vennina mi hvem det var som hadde snakka dritt, Også hadde jeg sett ann hva jeg hadde gjort videre, om jeg hadde banka dritten ut av han eller hva. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ein legg ikkje ut ei ip-adresse med anbefaling om å gjere faenskap med den. Ta ein liten titt i retningslinjene til forumet så vil du forstå at dette er faktisk på kanten. Stenges også tråden då den var på vei til å skli ut med det trådstarter posta som sisteinnlegg ( er blitt fjerna) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg