avtrekkeren Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Yesssssssss.... Fikk det hyggelige red ring of light for 10 minutter siden.... Alle hjørnene unntatt i nordøst. Kjipern... Og jeg som skal på ferie på torsdag... Sendte inn til MS customer support, men får vel ikke bytta før jeg kommer hjem i slutten av august... Merket for øvrig ca 30 minutter før, at maskinen ikke ville la seg starte via de trådløse kontrollerne, så måtte starte den manuelt. I tillegg forstyrret 360'n signalene på vanlig TV. Ingen av delene har skjedd før, og tenkte ikke noe over det før maskinen havarerte, og om det kunne ha en sammenheng. Noen det har skjedd med før? (Ikke RROL men det siste) Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Yesssssssss.... Fikk det hyggelige red ring of light for 10 minutter siden.... Alle hjørnene unntatt i nordøst. Kjipern... Og jeg som skal på ferie på torsdag... Sendte inn til MS customer support, men får vel ikke bytta før jeg kommer hjem i slutten av august... Merket for øvrig ca 30 minutter før, at maskinen ikke ville la seg starte via de trådløse kontrollerne, så måtte starte den manuelt. I tillegg forstyrret 360'n signalene på vanlig TV. Ingen av delene har skjedd før, og tenkte ikke noe over det før maskinen havarerte, og om det kunne ha en sammenheng. Noen det har skjedd med før? (Ikke RROL men det siste) 6557464[/snapback] Dette skjedde meg også for et par dager siden. Skulle skru den på, og fikk bare red ring of light uten at noe annet skjedde. Men jeg fikset det selv, da det kun var at kabelen bak på Xboxen ikke var plugget skikkelig i. Så jeg satte den i skikkelig, og så virket alt som normalt igjen. Jeg kunne også fremprovosere det igjen hvis jeg ville (gjorde det for å være sikker på at det kun var dårlig kontakt, og ikke noe annet galt). Så du har vel sjekket at din kabel ikke har dårlig kontakt? Edit: Ang. det at du ikke fikk skrudd Xboxen på med kontrolleren. Jeg tror det samme skjedde med meg også, men jeg heller tenkte egentlig ikke over det. Så jeg skrudde den også på manuelt. Endret 25. juli 2006 av IIIvolt Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jepp, har prøvd med alt som sto i knowledgebasen til Microsoft... Men rart det der med at den ikke ville på med kontrolleren Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Et spørsmål til: Hvordan i huleste får jeg ut Fifa-spillet som er inni konsollen? Endret 26. juli 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da var nok et menigsløst topic åpnet. Har ikke vi en haug av slike "min virker ikke mer"-topics uten at vi skal starte nye hver gang. Hva er det som er så spesielt med in 360-kollaps som gjør at du må starte en ny tråd, og ikke kan poste i noen av de mange eksisterende topics som dekker emnet 100%? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hva med å lese første post, samt fjerde? Og slutte å leke politi? Og helst la være å svare i tråden hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med? To spørsmål som forblir ubesvart som ikke er i lignende poster. 1. Hvorfor ville ikke xboxen min slå seg på med kontrolleren? Kan dette ha noe å si? Har noen andre opplevd lignende? Evt før et kræsj, eller bare casual? 2. Hvordan får jeg ut spillet som er inne i xboxen før jeg sender den inn på rep? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå