tod Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har cracked windows, og har tat windows updater, så no får jeg "You may be a victim software counterfeiting"... Noen som vet hvordan jeg kan få de vekk? Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har cracked windows, og har tat windows updater, så no får jeg "You may be a victim software counterfeiting"... Noen som vet hvordan jeg kan få de vekk? 6557344[/snapback] hehe. veit ikke åssen man fjerner det. men broren min har original windows installert og han får sånn melding om at den er piratkopiert. hehe. jeg har hatt kopiert xp i 5 år. aldri fått den meldinga. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Google etter "remove genuine advantage notification" så får du hundrevis av svar på dette spørmålet: F.eks: http://digg.com/software/Get_rid_of_MS_Gen..._new_nag_screen PS: bamsemums, dette forumet er "clean" og du bør være litt forsiktig med å si åpent at du piratkopierer, ellers får du fort en advarsel av moderatorene... -Stigma Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Farlig innrømmelse å komme med på dette forumet ja og hører vel heller ikke hjemme her. Men la tvilen komme "tiltalte" til gode. Han sier jo ikke han har piratkopiert, men "cracket". Hva han legger i det blir jo litt uklart, men han kan jo likevel ha lisensen sin i orden. Lenke til kommentar
tod Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå