Eldarwan Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Sånn: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=31663. Mvh Eldarwan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Vifter på 21db er nokså vanskelige å høre ... Blir vanligvis overdøvet av andrer komponenter i pc'n *Edit: Ja det så bedre ut .... **Edit: Ville ha kjøpt et (maxi) Tower ... Cooler Master Stacker Har det selv og er superfonøyd, har dog tatt ibruk dremelen og kuttet bort den støgge rammen rund der PSU skal være og skal kutte ut side vindu ... Det følger med en stille 80mm og to stille 120mm ... Du kan ta av der power knappen er og sette den på bånn hvis du vil (hvis du f. eks. har den på skrive bordet) har lest at noen har sagt at det ikke går ann i anbefalingene sine ... Endret 25. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Vifter på 21db er nokså vanskelige å høre ...Blir vanligvis overdøvet av andrer komponenter i pc'n Edit: Ja det så bedre ut .... 6557957[/snapback] Nice stikker å legger meg nuh;) Bestiller iallefall pc'n fra netshop så kan jeg heller bestille skjermen litt senere;) God natt folkens :!: mvh Eldarwan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hvorfor ikke bestille skjermen der ? De har den jo der og det er den på 8ms ... Super skjerm. Skulle ønske jeg hadde den selv da jeg har en gammel 18t crt Edit: Hva med dette hovedkortetså har du spart nok kroner til å kjøpe cm stacker Endret 26. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hvorfor ikke bestille skjermen der ?De har den jo der og det er den på 8ms ... Super skjerm. Skulle ønske jeg hadde den selv da jeg har en gammel 18t crt Edit: Hva med dette hovedkortetså har du spart nok kroner til å kjøpe cm stacker 6558010[/snapback] Hvorfor skal jeg bytte hovedkort? Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du har egentlig ikke bruk for det hovedkortet jeg velgte ut, med mindre du skal klokke skikkelig Jeg vil tro dette er et godt alternativ. Du har fortsatt Crossfire-støtte, i tillegg til en oppdatert minnekontroller Også sparer du noen hundrelapper Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja nettopp derfor du sparer noen kroner på det og du for rå til å kjøpe deg et maxi tower Du trenger heller ikke det hovedkortet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå