РЦП-88 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette ser lovende ut! Gjorde underverker det kittet! Lenke til kommentar
TheCharger Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei... Har nettopp kjøpt meg et 99% strøkent eksemplar av en 89 mod 1.8 xl. Kun en eldre eier. Bilen skal få seg en liten oppgradering med tiden med motor fra xli. Nytt interiør osv... Har letet etter styling til bilen, men finner bare det mindre pene Erbuni kittet eller hva det nå enn het... Kittet du har kjøpt falt i smak og jeg lurer på hvor du har fått tak i det? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 her.... http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1854 Lenke til kommentar
hghuns Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Hei... Har nettopp kjøpt meg et 99% strøkent eksemplar av en 89 mod 1.8 xl. Kun en eldre eier. Bilen skal få seg en liten oppgradering med tiden med motor fra xli. Nytt interiør osv... Har letet etter styling til bilen, men finner bare det mindre pene Erbuni kittet eller hva det nå enn het... Kittet du har kjøpt falt i smak og jeg lurer på hvor du har fått tak i det? 8457984[/snapback] Denna såg bra ut, noko skjult rust eller har du vore så heldig at den er uten ? Handla kitet hos streetdesign.no som RCP-88 linkar til. Du må være litt obs på at dette kitet er laga for amerikansk versjon av camryen. Europeisk og amerikansk har ikkje samma støttfangerar. Bak stikker dei ein ca 5 cm lengre ut enn på europeisk. Den er ikkje heilt lik framme heller Dette kan du se på bildene her: Toyota Nation Det tar litt tid å tilpasse, men er jo litt artigt og . Lenke til kommentar
TheCharger Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Takk for svar... Rust er det ufattelig lite av på bilen. Jeg hadde den på Naf kontroll rett før jeg kjøpte den og han gretne gamle gubben som tok kontrollen hadde ikke en eneste ting å sette fingeren på. Bilen ble ansett som strøken. Det har kun vært en eldre eier på bilen før meg og han har behandlet bilen veldig godt. Oljeskift hver 5000 filter 10.000, frostveskeskift hver høst, ALLE servicer fulgt opp til 230.000 og en stor service rett før jeg kjøpte den. Oljebehandlet annen hvert år, baksete har aldri vært brukt, aldri kollisjonsskadet, eksos skiftet han når bilen hadde godt 100 og 200.000. Ikke for at det var dårlig, men for at det skulle være feilfritt. Da jeg åpnet panseret første gang trodde jeg ikke det jeg så. Så strøkent motorrum har jeg ikke sett på en bil som har godt halvparten av det denne har godt en gang. Alt så jo nytt ut... Vil si jeg har gjort et godt kjøp. Kunne godt ha vært større maskin, men skal bytte når jeg har kommet meg nordover igjen. Har en del jeg skal gjøre med bilen og kommer til å starte en ny tråd når jeg er i gang... Det er en 1.8XL , skulle vært 2.0XLI menmen... Lenke til kommentar
hghuns Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Da har eg endeleg fått på felgar, blei ei litt anna type enn eg hadde tenkt først. Har hatt felgane liggandes eit par veker, fekk det ikkje på pga av at det fulgte med boltar istadenfor mutterar. Dimensjon felg og dekk er 205/55/R16. Innpress er T40. Dette går akkurat pga av skjørtet bak stikker litt langt inn i hjulbuen. Ved fullt rattutslag så tar dekket såvidt inn i noko plastikk beskyttelse. Men ellers går det bra . Hadde innpresset vore litt mindre så hadde ikkje dette vore eit problem. Kan evt sette på spacers for å få felgen litt lenger ut. Endret 27. mai 2007 av hghuns Lenke til kommentar
hghuns Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Har tidlegare hatt problem med at bilen ikkje drar godt mellom 1500 rpm og 3000 rpm når den startar å bli varm og til normal temperatur. Etter litt feilsøking og kikking på nettet så kobla eg ut O2 sensoren som eg til slutt fant under motoren. På eldre type av denne motoren så finner du den ved så fort du åpnar panseret. Etter å ha kobla fra denne så forsvant dette problemet. Så da får eg skaffe meg ein ny O2 sensor og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ble riktig stilig det der, oh kom på at jeg hadde glemt at jeg skulle gi tilbakemelding på det EGR systemet jeg hadde liggende Anyway, stempelet på EGR ventilen var igjengrodd i åpen stilling (prøvde å løse soten opp med parafin men den var forsteinet). Lenke til kommentar
hghuns Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Ble riktig stilig det der, oh kom på at jeg hadde glemt at jeg skulle gi tilbakemelding på det EGR systemet jeg hadde liggende Anyway, stempelet på EGR ventilen var igjengrodd i åpen stilling (prøvde å løse soten opp med parafin men den var forsteinet). 8715427[/snapback] Hehe, det går bra, får sjå om eg får renska mitt litt meir, evt ta ein tur på skroten og kikke. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ble bra dette!! Selv om felgene minner meg om chrome hjulkapsler.. Vet ikke hvorfor. Veldig pen Camry uansett Lenke til kommentar
hghuns Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ble bra dette!! Selv om felgene minner meg om chrome hjulkapsler.. Vet ikke hvorfor. Veldig pen Camry uansett 8716350[/snapback] Hehe, takk... er enig at dei er litt chrome aktige, men kan love deg at det ikkje er hjulkapslar :!: Endret 2. juni 2007 av hghuns Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ser bra ut dette. likte lakken du har hatt på Lenke til kommentar
TheCharger Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ble bra dette... Har selv fått montert markeringslys i sidelyktene forran og fått på solfilm og 16" felger. Tok lakkrens på bilen i går... Ante ikke at bilen var så hvit Skal du gjøre noe mer med bilen? Lenke til kommentar
hghuns Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Det hjelper med litt puss her og der Har du fått ut noko bildet av bilen etter å ha gnikka litt på lakken og fått på 16 " ? Har ikkje nokon større planar med den nå, blir vel bare å få tatt bittelitt rust rundt støtdemparhusa bak. Så blir det vel å få nokon til å bytte registerreima. Så trenger motoren ein liten finpuss. Endret 5. juni 2007 av hghuns Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne bilen ble kjempe fin =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå