Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/ Showcase: Toyota Camry XLi '89


Anbefalte innlegg

Lager en liten worklog/showcase for ein Camry 2.0l XLi '89

 

Bilen har gått ca 214 000 km, 3F-SE motor.

Ellers fin bil og god å køyre.

Litt rust i hjulbuane bak, men dette skal fiksast på.

 

Kjøpte stylingkit/skjørt til bilen ifjor og tenkte eg skulle gje den

eit bedre "look" :D. Etter nye hjulbuar er på plass og stylingkitet er

tilpassa så skal den lakkerast. Noko spesielt meir blir det nok ikkje.

 

Har litt problemer med rykking ved pådrag eller når eg slepper gassen.

Har bytta pluggane som såg ellers temmelig normale ut.

I det motoren startar å bli varm, dvs, den er kald og til den når normal temp

så er det minimalt med akselerasjon fra 2500-3500 rpm. I det den treffer ca 3500

så skyter den fart. Dette kom i vinter.

Har ikkje noko særleg erfaring med bilar, men skal få nokon til å sjekke den. Ingen feilkodar kjem ved diganoseringa heller.

 

Slik såg den ut da eg kjøpte den, orginale camry felgar om eg ikkje tar heilt feil.

 

camry.jpg

 

Status idag er slik. Stylingkitet er 70% tilpassa, møkka arbeid, mykje skæring og tilpassing, enda så sitter det ikkje bra. Så da blir det sparkel, varmepistol og litt skjønn her og der for å få det sånn nogenlunde til.

 

camry-2.jpg

 

 

Legger til fleire bilder etterkvart.

Endret av hghuns
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satte på ein liten fin sak idag.

 

luftfilter.jpg

 

Gir bra brumming når ein trykker godt på pedalen.

 

Litt slit å få plass da sensoren +"ventil" til det gamle tar litt plass.

Måtte lage meg eit par fester for å holde filteret oppe, det funka dårlegt

å ha det i laust. Etter nokon km så stoppa bilen og ville ikkje starte igjen.

Motor-/varsel-lampa ville heller ikkje lyse. Etter litt om og men med å kjenne

på ledningar etc så starta den igjen *puh* :) .

Har laga fester så den henger i luft og ikkje er borti noko nå.

 

Stoppa igjen idag. Røska på alt av ledningar etc, men motorlampa ville ikkje lyse. Startaren går rundt, men motoren vil ikkje starte. Etter ca 15 min med røsking kom lampa igjen og bilen starta. Har køyrd med bilen lenge idag og etter den hendelsen så har det ikkje skjedd igjen. Nokon som har ein ide om kvar feilen ligger ?

Endret av hghuns
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har litt problemer med rykking ved pådrag eller når eg slepper gassen.

Har bytta pluggane som såg ellers temmelig normale ut.

 

 

Skriv her når du får fikset det der, sliter med det samme i min -87 Celica :)

6558697[/snapback]

 

 

Skal bestille nye pluggledningar m/fordelarlokk og rotor. Det har visst hjulpe Zandro. Trenger uansett nye da luftrøret har laga sine spor i pluggledningane.

Lenke til kommentar

Lite med oppdatering her, men det kjem, har bruka den siste tida til å renske bilen utvendig for ting og tang, samt slipa ned der det har vore rust. Ny skjermbuar bak er også på plass.

 

Siste del som gjenstår er å matte ned lakken, smådetaljar på stylingkittet. Så i løpet av veka så skal bilen inn til lakkering.

Lenke til kommentar

Måtte nesten stikke innom en tur å se:) Custom styling kitet du driver med blir å bli kjempeflott, mye pener en det ferdige Erbuni "Steriode" kitet som jeg ikke synes ser ut. Hvordan går det med motoren?

Jeg ser nå at du har rev2 av 3S-FE motoren med mekanisk luftmengdemåler, er du sikker på at du har gjort diagnosen riktig? Diagnoselampa skal blinke med 5 sek mellomrom når du har kortsluttet TE1 og E1 når alt er i orden. (forutsatt at det er skikkelig kontakt mellom disse 2 punktene) I hvilken posisjon står Normal/Super knappen?

Lenke til kommentar

Nytt bilde, da kitet ikkje passa heilt med hengarfeste så måtte det litt meir modifisering. Kunne tatt av hengarfeste, men er til tider praktisk med det på.

 

camry-3.jpg

 

 

Måtte nesten stikke innom en tur å se:) Custom styling kitet du driver med blir å bli kjempeflott, mye pener en det ferdige Erbuni "Steriode" kitet som jeg ikke synes ser ut. Hvordan går det med motoren?

Jeg ser nå at du har rev2 av 3S-FE motoren med mekanisk luftmengdemåler, er du sikker på at du har gjort diagnosen riktig? Diagnoselampa skal blinke med 5 sek mellomrom når du har kortsluttet TE1 og E1 når alt er i orden. (forutsatt at det er skikkelig kontakt mellom disse 2 punktene) I hvilken posisjon står Normal/Super knappen?

6774354[/snapback]

 

Takk for det, håpar det blir bra, sender den til lakkering i neste veke.

Kitet var laga for camry, men til amerikansk versjon og ikkje europeisk.

Det er litt mindre forskjellar på mao. støtfangerane.

Kikka litt på Erbuni kitet, og er enig at det ikkje passar så bra på bilen.

 

Diagnoselampa blinka med faste mellomrom i lenger tid når eg kortslutta TE1 og E1.

Ser at eg trenger nytt filter til EGR Vacum Modulatoren, dela seg veldig lett da eg sjekka det. Skal få sjekka EGR ventilen osv der seinare, men første pri nå er å gjere bilen klar til lakkering.

Normal/Super knappen står i posisjon Normal

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takkar for positive tilbakemeldingar :)

 

Har fått satt på litt på bilen idag. Litt av listane, lykter framme og bak pluss litt anna småtteri. Her er nokon fleire bilder

 

camry-etter-3.jpg

Dette var før eg starta idag.

 

camry-etter-4.jpg

Før eg ga meg for kvelden.

 

Nokon som har tips til korleis eg kan sette på sideskjørta enkelt uten å måtte lage for mange hol ? Sikaflex er eit alternativ, men har lest at det inneholder salt.

Endret av hghuns
Lenke til kommentar

Tenkte eg skulle ha den så orginal som mogleg, så blir vel bare å smøre på noko for å få det til å bli svart igjen. Krom syns eg forresten ikkje ser så bra ut med tanke på fargen på bilen.

 

 

Etter å ha bytta tenningssettet så fjuskar bilen fortsatt, så det er nokon anna som er problemet. Kikka på http://www.autoshop101.com/forms/h27.pdf side 13 og 14.

Når E1 er kortslutta til TE1 viser voltmeteret 5V som er rektig ifølge manualen.

Men når eg testar uten å kortsluttet E1 og TE1 så skulle voltmeteret vise normalt mellom 1,25 og 3,75. Her får eg bare 0,1 V. Dette gjer i følge manualen 3 av fleire moglege problem. 3 stk som er nevnt er.

 

1. Crankcase diluted with fuel.

2. Loaded evaporative canister.

3. High fuel pressure.

Lenke til kommentar

EGR systemet bør sjekkes nøye, husk å resett ECU ved å dra ut EFI sikringa i 5min (for å være sikker) juster så tenninga på nytt med E1 og TE1 kortsluttet

, gå så over punktene under (motorn skal være driftsvarm). Har liten tro for at

det har noe med besninstrykkregulatoren og gjøre eller PVC ventilen men de

kan også skape de problemene du har.

 

Evaporative Canister check

 

PVC Crankcase Check

 

EGR Check

 

Fuel System check

Lenke til kommentar
EGR systemet bør sjekkes nøye, husk å resett ECU ved å dra ut EFI sikringa i 5min (for å være sikker) juster så tenninga på nytt med E1 og TE1 kortsluttet

, gå så over punktene under (motorn skal være driftsvarm). Har liten tro for at

det har noe med besninstrykkregulatoren og gjøre eller PVC ventilen men de

kan også skape de problemene du har.

 

Evaporative Canister check

 

PVC Crankcase Check

 

EGR Check

 

Fuel System check

6883683[/snapback]

 

 

Takk for infoen, har ikkje rukke å sjekka noko enda. Men skal gå over det eg klarer. Må ha bil en til EU kontroll snart, så har eg ikkje funne feilen til da får eg han eg er til med bilen til å sjekke.

Lenke til kommentar
Oo, hvilken boltsirkel er det på de felgene?

 

Jeg har et par meeget billige 18" som jeg tror passer ! :D

6892314[/snapback]

 

 

Med min køyring og vegane oppe i bygdane her så funkar 18" dårlegt :p, dessuten skaffar fattern billige dekk og felgar. Hadden bilen blitt bruka i og rundt by, så hadde det noko kanskje blitt akutelt :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Lenge sida eg har oppdatera noko her nå, men har ikkje fått gjort allverden med bilen i vinter. Har endeleg fått på sideskjørta idag.

 

Camry-1.jpg

 

Har satt på noko felgar i photoshop, håpar det blir av denne typa eg setter på.

 

Litt mørkt bildet, men det får være. Skal legge inn nye når eg har fått satt på felgar og gjort siste finpussen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...