Sneakerholic Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type:Sneakerhead, koselig som Anne-Cath Vestly og stort sett oppegående... Holder til i:I OT-delen av forumet stort sett, Mote og utseende tråden og litt med de hyggelige menneskene i hiphop-tråden Kjennetegn:Usedvanlig kjekk, har en tendens til å snakke vås Hvordan bli kjent/komme i kontakt med:Send PM, bring cookies! Hva du ikke bør gjøre:Du burde ikke dra på langtur uten tilstrekkelig trening Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: "varied artist" som det så pent heter på deviantart. parkour freak o.l En som bryr seg pent lite om hva andre syntes om seg, og som gjør som han vil ( for det meste ) Holder til i: Ot-baren og kreativitets tråden for det meste. Kjennetegn Hører du noen si noe idiotisk? I'm there. Hvordan bli kjent prat til meg, og si noe interessant. Hva du ikke bør gjøre Oppføre deg som et totalt rasshøl. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: halveis nerde/trene dude som gjør det jeg føler for Holder til i: off topic otbaren for det meste, var meget aktiv i hw delen før! Kjennetegn: hm, litt useriøs, flørtete og sjarmerende:D Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: sende pm og være hyggelig er vel det jeg kan legge ut xD Hva du ikke bør gjøre: provosere og behandle meg som en idiot! ikke vær fordomsfull:) Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Håpløs ettellerannet (romantiker kanskje?) med stor elsk for musikk og biler. Holder til i: For det meste i OT-baren, og humor delen av forumet. Kjennetegn: Snakker mye om ingenting. Og synger HØYT på fest! Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Si hei og smil Hva du ikke bør gjøre: Komme med frekke komentarer uten gyldig grunnlag. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Nerd / teknisk fyr Holder til i: Hardware-kategorien (mest nettverk) og Bil- og Motor-kategorien. Kjennetegn: TP-kabel rundt halsen og olje på nevene. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Send meg en PM eller mail, eller legg til i messenger. Hva du ikke bør gjøre: Prate selvsikkert om noe som du overhodet ikke har peiling på, poste noe totalt meningsløst, og dele ord. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Type: Wannabe-kapitalist Holder til i: Hovedsaklig PRS. Og gjerne såpeboksen. Kjennetegn: Benytter enhver anledning til å fremheve seg selv og sine konservative ideer. Finner enhver artikkel i avisen som kritiserer sosialisme eller som idealiserer og rettferdiggjør urettferdig fordeling i samfunnet og poster det i PRS Hvordan bli kjent med/komme i kontakt med: Kommenter og rævaslikk han på en positiv måte. Hva bør du ikke gjøre: Vise han hvor feil han tar Bilde: Endret 26. juli 2006 av magicus Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Lame Gamer Holder til i: Off-Topic, litt i CS foumet. Kjennetegn: Hmmm. The Demon from Heaven? Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Avatars? Hva du ikke bør gjøre: Pass. Do whatever you want. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Filmnerd Holder til i: Film/tv & OT, en sjelden gang Kjennetegn: Har ofte link til DVD-samling, topp 20 og imdb e.l. i signatur. Alltid filmorientert avatar. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Legge ut om semi-kjent filmtrivia i den store filmtråden. Hva du ikke bør gjøre: Disse filmene som står på topp 20 listen hans. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Type: Spamwhore Holder til i: SO5 Kjennetegn: Usakelig på diskusjon.no Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Spamme med Hva du ikke bør gjøre: Rapportere meg Endret 26. juli 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) **Misforsto** Bedre post lenger uti Endret 27. juli 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Type: Surrehue og film-interessert. Holder til i: Film/Tv, OT og Musikk for det meste. Av og til inne i Bildekritikk, filming og Visuell Kreativitet. Kjennetegn: Før var det brus i nicket og smiley i avataren, men nå er det nyere tider. Har wannabe-kule signaturer, og som oftest en kul fyr i avataren. De fleste innleggene er diss av fjortiser. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Si at jeg er søt, eller send en PM. Hva du ikke bør gjøre: Si at du har fått deg en MacBook. Da ryker du ned på min hatliste. Eller si at Boten Anna er en fin sang. Endret 26. juli 2006 av Fisker Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Språkentusiasten Holder til i: OT-baren / Annet / PRS Kjennetegn: Maser som en gal over andres skrivefeil og linker til Norsk spraakrad som en helt. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Vær enig med han/henne og/eller kommenter brukerens egne skriveleifer. Hva du ikke bør gjøre: Spørre "hvem skjermkort er best!??" eller "jeg har et problem med dataen??" Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Musiker/ Designer / Treningsglad Holder til i: Musikk / OT-baren / Sport/ idrett / Web-design Kjennetegn: Kjipt nick Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Si noe positivt bare for å være grei Hva du ikke bør gjøre: Mase om gramatikkfeil, treordsregler, off-topic, fjortentegnsregler, orddeling osv. (vet det er nødvendig for å holde forumet ryddig.. Bare syns det er litt mye av det iblandt.. ) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Lurifaks Holder til i: OT-Baren, Film/TV, osv. Kjennetegn: Popper opp innimellom for å si noe dumt. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: PM Hva du ikke bør gjøre: Være frekk, arrogant og ha mye skrivefeil. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Musikkelsker! Holder til i: Hovedsaklig i Musikk og OT-Baren, kan også observeres i Film/TV, og noen spillfora. Kjennetegn: Avataren. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Si hei, enten i en tråd eller på PM. Hva du ikke bør gjøre: Si noe slemt. Da blir jeg lei meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Supernerden Holder til i: Hovedsaklig i hw delen, men deltar litt overalt Kjennetegn: Svarene er lange avhandlinger med grafer og linker til andre nettsteder hvor han bygger videre opp under sin argumentasjon. Han deltar aktiv i diskusjonstrådene til så og si alle artiklene på hw. Han har lang fartstid og ender gjerne opp som Community Manger. Nicket er ofte fornavn etterfulgt av et tall. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Delta med faglig dyktighet i hw-delen. Er du typen som liker lange avhandlinger og grafer er det en match made in heaven. Hva du ikke bør gjøre: Tulleposte i seriøse tråder Lenke til kommentar
wil__ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Håpløs hjelpesløs Holder til i: Programvare, programmering Kjennetegn: Spør dårlig formulerte spørsmål som man kan finne svaret på med et kjapt google-søk med dårlig staving og grammatikk Hvordan bli kjent/komme i kontakt med:Forsøk å hjelpe og bli kjeftet på fordi du ikke skjønner noe. Hva du ikke bør gjøre:Si at jeg burde bytte til noe mer brukervennlig enn slackware. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: OT-sliter Holder til i: SO Kjennetegn: Skriver stort sett enkle og usaklige innlegg. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: msn... Hva du ikke bør gjøre: gi meg advarsel... Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Type:Den litt rolige, snille fyren Holder til i: HW og OT for det meste, men er litt overalt Kjennetegn: Ofte en pen dame i avataren, som oftest saklig i svarene men skriver aldri veldig lange svar. Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Legg til på MSN så skal du se Hva du ikke bør gjøre: Motsi om du vet at vedkommene har rett, disse meningene eller svare tullete i trådene vedkommende har lagd. EDIT- Leif var her Endret 26. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Type: Metallhode Holder til i: Otbaren og Musikkforumet Kjennetegn: Signaturer som er tatt fra sangtekster og gjort om til linker. Snuser og hører på slem musikk. Avatar fra Old Mans Child-album Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Prate til, legge til msn, sende pm? Hva du ikke bør gjøre: Slenge dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå