Gå til innhold

Slipknot Thread - Vol.1

j0nz0r

Anbefalte innlegg

Har og veldig vansker med å annerkjenne Slipknot. Men mest grunna at eg ikkje har hørt musikken deira i meir enn 20 sekund. Men f.eks frå Headbanger's Journey, så får eg eit veldig twisted bilde av det bandet. Som at average fan er 14 år osv..

6587311[/snapback]

Slenger meg på denne.

6618074[/snapback]

slik er også Old Man's Child blitt, og Satyricon og Dimmu... så da drit vi de banda og liksom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke så merkelig at det er 14-åringer som er deres største fangruppe siden de ikke har holdt på så lenge. 15-5% av de som sier Slipknot er deres fav-band kommer nok til å si det om 10 år ifra idag, hvis bandet holder på så lenge.Resten gjør nok ikke det og slenger seg på noe anna.

Noen her som har sjekka ut den nye Stone Sour-plata?Gikk forbi den idag,men kjøpte den ikke,lyst på å høre hva andre som har den syntes.

Endret av Torsty
Lenke til kommentar

Syns Slipknot lager fantastisk musikk, liker alle platene veldig godt, men trur kanskje eg har fått ein liten favoritt i Vol. 3, i allefall om ein ser på alle platene totalt sett.

Men husker godt den første gangen eg hørte Slipknot, med Wait and Bleed. Da var eg solgt. :D

Dei skal og gi ut ein ny dvd, og har så smått begynt å skrive sanger til det neste albumet. Les her

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Personlig synes jeg Slipknot er ganske bra live, Joey Jordison drum solo anyone? Vet ikke om han er nå flink men er jævla flink showman iaffal :)

Wait and bleed må nok bli min favoritt låt, med Before i forget på en sterk andreplass. Har/Hadde 2 Slipknot DVDer vetafaen hvor de har blitt av ;/.

Å si at bands som Slipknot/Dimmu etc. suger fordi at 14 åringer hører på er bare tull for å være erlig. Selv har jeg hørt på Slipknot siden 7. klasse. De som fikk meg interesert i metal.

Edit: @ chryzsh: http://video.google.com/videoplay?docid=-6...q=Joey+Jordison

Som sagt, jeg hakke peiling på om han har drum skills, men faen det er tøft å se på :D

Endret av JokuM
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Syntes at de er utrolig gode!! De henger på veggen min! :D

Var noe nytt for meg for et par dager sida når jeg så fjeset til både Corey og Jim (James) :dontgetit: For de som ikke vet spiller Corey og Jim(veit ikke om det er noen andre fra slipknot) i Sour Stone og det er uten masker...

Hehe, jeg visste det, jeg liker Stone Sour veldig bra, spesielt 2 sanger: Through Glass og Get inside, og ja jeg liker veldig heavy metal, men Through Glass er bare nydelig:P

Lenke til kommentar
Mange mange av fansen deres ER vel 14-år desverre. Men her snakker dere som musikk handler om å like Den Rette Musikken i jag på status i musikkmiljøer. :roll:

System of a Down er yndlingsbandet og jeg digger det selv om det helt klart er en del (teite) 14åringer som hører på det. ;)

Det er jo bare fint at 14 åringer liker det, på min skole like nesten alle bare sånn dritt hip hop og rapp, selv om jeg synes eminem er bra, no offence. Men det er jo ikke noe negativt at 14 åringer liker metall, noen av venna mine har foreldre som liker slipknot osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...