j0nz0r Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 www.slipknot-metal.com <--- STAPPFULLT med unmasked pictures av alle medlemmene Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kan noen svare meg på dette: Hvorfor har de to stk på Percussion? kan noen si meg en sang der du hører noe effekt av begge, altså der det er noen vits med begge... Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 kt600: hør på begynnelsen av sangen (SIC). Du hører effekten av begge på mange sanger, men det er ikke på alle sanger at de spiller likt. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vel, din mening er gal. 6557188[/snapback] HAHAHAHAHA! Dagens.. Øhh.. Eller, gårsdagens då.. Hehe.. On topic: Syns Slipknot er dritbra eg, hugsar eg hadde eit sølvplekter med Tribal-S'en til Slipknot på, gjekk med det rundt halsen.. Synd eg mista det Meiner sjølv at Iowa utan tvil er ei av dei beste platene eg eig. Den cd'en er so full av aggresjon og sinne at eg veit ikkje kor eg skal gjere av meg. Før eksamenar og andre ting eg føler eg må psyke meg opp til, set eg på 555 (Heretic Anthem) og høyrer gjennom den på full guffe. Då er eg klar for ALT! Har ingenting til overs for Vol. 3 då. Syns den cd'en var noko møl, likte mykje betre Slipknot slik dei var på Iowa-cden. Vonar dei kjem med ein til i same stilen! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 The Heretic Anthem er FET! Slipknot har noe som er jævlig bra, men endel kjedelige låter også, men har ikke hørt alt av de gamle da. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Live DVD av Disasterpieces! Den er must i hylla! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Slipknot har et genialt lydbilde. Hadde vært morsomt å se de live en gang. Så noen videoer på YouTube. Tar jo av, sinnsyke moshpiter :!: Lenke til kommentar
paganist Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg HATER slipknot... jeg er metal fan å hater all annen musikk.. å jeg vil ikke kalle slipknot metal... for det første er alle låtene for like syns jeg, å det ser bare patetisk ut med to "trommisen" som slår et slag i hver sang... for d andre er de ikke dyktige musikkere heller... ikke veldig... folk trur at joey er godm men det ern faen me ikke.. han ække dårlig.. men den trom,me solo greia hans.. det er bare masse enkle teknikker som han speller fort.. kameraten min er jo like bra jo... men men... smaken er som baken... må nevne hvor stygt det er med masker å... å så SKAL det IKKE være 9 fyrer (eller hvor mange de er) i et band... hvis ike d er storband da som speller frank sinatra men men.. det er min mening Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Kan eg få lov å spørre kor gammal du er, paganist? Endret 31. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har og veldig vansker med å annerkjenne Slipknot. Men mest grunna at eg ikkje har hørt musikken deira i meir enn 20 sekund. Men f.eks frå Headbanger's Journey, så får eg eit veldig twisted bilde av det bandet. Som at average fan er 14 år osv.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tid for generalisering. Slipknot (det jeg har hørt om de) høres ut som en hes fyr som skriker og synger litt samtidig som noen spiller litt på gitar og slår på trommer. Jeg har hørt at de hopper og danser rundt live også. Melodisk dødsmetall>Tørr musikk uten innhold der de skriker. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tid for generalisering. Slipknot (det jeg har hørt om de) høres ut som en hes fyr som skriker og synger litt samtidig som noen spiller litt på gitar og slår på trommer. Jeg har hørt at de hopper og danser rundt live også. Melodisk dødsmetall>Tørr musikk uten innhold der de skriker. 6587466[/snapback] Dude, kan jeg spørre hvor mange sanger du har hørt av slipknot? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jepp, tenkte vi Slipknot-fans kunne diskutere litt i denne tråden, og poste eventuelle spørsmål! 6556711[/snapback] Tid for generalisering. Slipknot (det jeg har hørt om de) høres ut som en hes fyr som skriker og synger litt samtidig som noen spiller litt på gitar og slår på trommer. Jeg har hørt at de hopper og danser rundt live også. Melodisk dødsmetall>Tørr musikk uten innhold der de skriker. 6587466[/snapback] Kvifor postar du her? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Slipknot (det jeg har hørt om de) høres ut som en hes fyr som skriker og synger litt samtidig som noen spiller litt på gitar og slår på trommer. Jeg har hørt at de hopper og danser rundt live også. Selv om det strengt tatt er tåpelig å beskrive musikk som noe sånt så er jeg på en måte litt enig. Pre-Vol3 er litt monotont og uvariert. (Skal være sagt at jeg ikke har hørt Mate. Kill.-greien.. Melodisk dødsmetall>Tørr musikk uten innhold der de skriker. Hvis du har intrykket at Slipknot er umelodiøse så hør Vol.3-albumet. Det er både variert, dynamisk og melodiøst. (Kanskje nettopp derfor mange Slipknot-fans ikke likte det?) Dette har blitt omtalt som metallens svar på Dark Side of the Moon. Inspirasjonent til musikken har visstnok vært Slayer og Radiohead. (Ikke at musikken er veldig lik noen av artistene. Men Slayer har inspirert dem til å være VELDIG sinna på noen partier, Radiohead har inspirert dem til å eksperimentere litt.) Anbefaler det på det sterkeste. Endret 31. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 folk burde kanskje innse at Slipknot faktisk har mye black og death metal i musikken sin og! Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Gud så gøy jeg hadde dt under Slipknot-konserten i Spektrum! ...måtte bare nevne det til de som enda ikke har sett de live! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tidus_hmm: Jeg har ikke hørt så altfor mange, men jeg er slett ikke fornøyd med de jeg har hørt til nå. Arangaras: Fordi jeg ville ytre mitt inntrykk av Slipknot så langt og få eventuell tilbakemelding (les:motsigelser), noe jeg synes TLZ er veldig flink til. TLZ: Det jeg har hørt er som oftest noen ramdom sanger, uavhengig av album osv osv. Tviler ikke på det du skriver, da album fra band har en tendens til å ''skifte'' veldig (vokal, spilling, bla bla bla). Må innrømme at jeg ble litt fristet til å sjekke ut Slipknot nå, og da har jo ditt innlegg kommet til nytte. Til mitt forsvar skal det sies at jeg brukte setningen''Tid for generalisering.'' Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Arangaras: Fordi jeg ville ytre mitt inntrykk av Slipknot så langt og få eventuell tilbakemelding (les:motsigelser), noe jeg synes TLZ er veldig flink til. Til mitt forsvar skal det sies at jeg brukte setningen''Tid for generalisering.'' 6588852[/snapback] Dersom du ville kome med ditt inntrykk av Slipknot kunne du ha gjort det i eit mer seriøst ordlag. "Tørr musikk uten innhold der de skriker" er ikkje akkurat noko ein som Slipknot-fan ville kjenne igjen, men meir det ein forventar at ein person som er "dead bent" på å hate Slipknot ville seie. Men eg vil igjen vise til j0nz0r si setning om kva det var han ville at tråden skulle brukast til, m.a.o for Slipknot-fans. Eg ser meg veldig lei av at folk skal kome inn og byrje å snakke drit om noko andre likar. Eg kjem ikkje inn i CS-trådane dine og snakkar skit om CS. Og forresten: "Jeg har hørt at de hopper og danser rundt live også." Eg har fått for meg det at det plar vere slik artistar og publikum gjer på konsertar eg. Einaste konserten eg har sett der dei ikkje gjorde det, var på Mayhem-konsert i 2001, ein av dei dårlegaste konsertane eg har vore på i mitt liv. Eigentleg so er dette ganske håplaust. Å drive på og diskutere musikksmak er rett og slett utan poeng. Eg kan ikkje seie noko til deg som får deg til å forandre musikksmaken din, og det trur ikkje eg at TLZ eller nokon andre her inne kan gjere heller. Høyr på musikken, om du likar den, flott og velkomen tilbake. Om du ikkje likar den kan du berre la vere. Jamfør, igjen, målet til j0nz0r angåande tråden. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Slipknot er bra. Kanskje noen burde lage en albumguide snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå