Gå til innhold

Slipknot Thread - Vol.1

j0nz0r

Anbefalte innlegg

SLIPKNOT! :love:

Sid Wilson - Turntables

Joey Jordison - Drums

Paul Grey - Bass

Chris Fehn - Percussion / backing vocals

Jim Root - Guitar

Craig "133 MHz" Jones - Sampling

Shawn "Clown" Crahan - Percussion / backing vocals

Mick Thompson - Lead guitar

Corey Taylor - Vocals

:w00t:

Jepp, tenkte vi Slipknot-fans kunne diskutere litt i denne tråden, og poste eventuelle spørsmål! :)

Vet ikke om denne tråden vil overleve, men vi får håpe det beste.

Endret av j0nz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vol3 er noe av beste jeg har hørt innen metal(Jeg driter om du ikke synes de er metal). Det ander var liksom bare intensitet og that's it, noen gode låter... men ikke så mange. Denne platen er kvalitet tvers igjennom og er dynamisk som bare det.

:)

Lenke til kommentar

Jeg liker én Slipknot sang; Wait And Bleed. Den har jeg likt helt siden jeg var fjortiss. :!:

Resten (ja, har hørt samtlige plater) blir for repetitivt og kjedelig for meg.

-----

Søsteren min har i det siste begynt å spille Slipknot på et lydnivå som irriterer meg. Da svarer jeg med 1349. :wee: Og jeg kan spille høyere enn hun kan.

Lenke til kommentar

Den selvtitulerte debutplata er det desidert beste Slipknot har laget. Det er også en av de beste platene jeg har i CD-hylla.

DVD'en "Disasterpieces" er forresten en av de beste Live-DVD'ene som har blitt laget.

Forresten, Ferr: Jeg nekter å tro på at du hørt alle platene siden du skriver at det er repetivt. Ta f.eks "Do Nothing/Bitchslap", det er så langt fra repetivt som det går an å komme (funk/jazz/metalcore/mathcore).

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Forresten, Ferr: Jeg nekter å tro på at du hørt alle platene siden du skriver at det er repetivt. Ta f.eks "Do Nothing/Bitchslap", det er så langt fra repetivt som det går an å komme (funk/jazz/metalcore/mathcore).

6557111[/snapback]

My opinion / your opinion

Lenke til kommentar

Hvilken er denne fra?

Lenke til kommentar

Hvilken er denne fra?

6559911[/snapback]

Mate, Feed, Kill, Repeat.

Lenke til kommentar

Syntes at de er utrolig gode!! De henger på veggen min! :D

Var noe nytt for meg for et par dager sida når jeg så fjeset til både Corey og Jim (James) :dontgetit: For de som ikke vet spiller Corey og Jim(veit ikke om det er noen andre fra slipknot) i Sour Stone og det er uten masker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...