fredrikgr Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vet ikke om dette er passende kategori for spm. mitt, men fant ikke noe som passet bedre... Så mitt spm.: Jeg skal kjøpe en digitalt parabolpakke alá den de har på Elkjøp - tuner, tallerken +Canal Digital abb. Men jeg synes dette er grisedyrt. Hvor er det billigst å kjøpe digitalparabol? [ Denne Melding var redigert av: fredrikgr på 2002-10-18 22:10 ] Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 veeeeeel. Ta en tur innom http://www.hammar.no De har hvertfall skikkelig kvalitetstunere! Lenke til kommentar
*T* Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ifølge min kolega på brunevare, så kommer det en digital parabolpakke til 1kr, samt at man får 1200kr å handle varer for. Altså parabolpakke = 1kr. Varer for 1200kr = gratis... Det må jo være en god deal? Kommer snart, forstod jeg... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: lur? skrev (2002-10-18 22:24):Ifølge min kolega på brunevare, så kommer det en digital parabolpakke til 1kr, samt at man får 1200kr å handle varer for. Altså parabolpakke = 1kr. Varer for 1200kr = gratis... Det må jo være en god deal?Kommer snart, forstod jeg... Hvor mye må du da betale pr. mnd. hvor lenge? Det er vel det samme med parabol som med mobiltelefoner. Du kan kjøpe de uten abo., men da koster de endel mer, og de kan kjøpes med abo., men da må du betale en fast pris hver mnd. en viss tid. Lenke til kommentar
tusul Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 her er en bra tuner og paraboler http://www.force.no/ Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 hmm, trodde dette var et hardware forum jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå