^fmj Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hvor selger de slike elektroniske oversettere? En sånn dings som man drar over det som man vil ha oversatt, så dukker det på magisk vis opp på en skjerm som oversetter det hele til ønsket språk. Om en moderator syns den passer bedre i "annet om hardware", er det bare å flytte. Endret 25. juli 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Mener det gikk en reklame for en slik en for Clas Ohlson en stund... "ååååh! Jeg aner ikke hva det står her! Hadde jeg bare hatt en dings!" "*pooooooing!* Kanskje denne vil hjelpe?" "Hvem er du? Og hvor fikk du tak i den elektroniske oversetteren som kan oversette til X språk som er kjempe kjekk til å ta med på reiser?" "CLAS OHLSON!" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 "*pooooooing!* Kanskje denne vil hjelpe?" 6556603[/snapback] Jeg tror det var mer en sånn magisk askepottlyd som et mykt og varmt *ding!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå