conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Satt i hagen og prøvde å trene en humle til å posere for meg. For et slit, den drev å fartet mellom 2 blomsterbedd. Også er det veldig raske, til å ha en sånn stor rund kropp, så mitt forsøk på å fange den akkurat på vei inn/ut av blomsten gikk ikke helt etter planen. Uansett, etter utallige bilder, fikk jeg tatt dette, som jeg ble sånn semi fornøyd med, kunne tenkt meg at humlen var mer i fokus, men den beveger seg fort, må prøve mer en annen dag, skal få det til i løpet av sommern. Noen tanker? Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, ideen er god, men etter min mening er det for mye som mangler her. Det er endel støy, bildet er ute av fokus og humlen er for uskarp. Prøv igjen i morgen for bildet kan bli veldig bra Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Klar over at det ble endel støy, og at bare fremre del av blomsten ble i fokus. Jo mer jeg ser på det, jo mer føler jeg at det er et bilde jeg ikke burde gjort noe med, og bare ventet til i morgen. Var vel bare en trang til å prøve å få til noe resultat av den tiden jeg brukte på å ta bildene og styre. Work in progress Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Enig med tuppetroll. Et makrobilde av en humle MÅ være skarpt for å være noe å se på. Jeg vet at det er utrolig vanskelig, men det er bare å knipse i vei så kommer blinkskuddet til slutt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kom til meg, her er det minst 500humler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå