chil Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=47421 begynner og bli billig. Dumt at ingen har testet denne Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Er vel som med alt annet, du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) HW burde virkelig teste noen av disse billig skjermene. Hadde vært litt interesant å vite hva disse er gode for. Endret 25. juli 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
chil Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 jaja seff, men bare legger merke til at de begynner og komme farlig lavt i pris og det er jo veldig posetivt. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Rimelig store bokstaver med en oppløsning på 1440x1050 (1400x1050?) på 20" EDIT: Samt den alltid hyggelige 16.2 millioner benevningen. Endret 25. juli 2006 av Boye Lenke til kommentar
LosEndos Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Store bokstaver? Har denne skjermen og er meget fornøyd med den. Den er lyssterk og skarp. Oppløsningen på 1400 x 1050 gjør jobben bra. Dette er i alle fall min mening. Har sett dyrere skjermer som ikke er like gode. Nå snakker jeg utifra mitt eget syn. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 HW burde virkelig teste noen av disse billig skjermene. Hadde vært litt interesant å vite hva disse er gode for. 6556152[/snapback] Nei, HW burde boikotte all omtale og testing av skjermer uten DVI. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, HW burde boikotte all omtale og testing av skjermer uten DVI. 6594327[/snapback] ehh oki? er du helt ute å kjøre. du trenger absolutt ikke skjerm med dvi. den skjermen der funker antagelig topp. Det jeg lurer på er hvor markant etterslep det er og om fargene blir gjenngitt bra. Inlegget ditt er totalt useriøst. Boikotte all omtale og tester av skjermer uten DVI, kanskje vi skal boikotte testing av alle skjermkort untatt de i high end klassen i samme slengen. Slik at folk kan kaste bort enda mer penger Du veit, det er ikke alle som kaster bort alle pengene sine på ting man absolutt ikke trenger. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Siden mesteparten av innlegget ditt er irrelevante sammenlikninger, så gidder jeg ikke annet enn å summere veldig kort. Dette har INGENTING med å kaste bort penger eller å være jålete å gjøre. DVI er billig å støtte for en skjermprodusent, og man vinner bildekvalitet, farger og skarphet på å bruke det fremfor VGA. Graden av forskjell varierer av kvaliteten på skjermkortet, men det er rett og slett fjollete å kjøpe seg en LCD-skjerm større enn 15" som ikke har DVI. Når en skjermprodusent er så idiotisk at de fjerner en så viktig ting, tilsynelatende uten gode grunner, så burde både forbrukere og fagjournalister fraråde kjøp av dette. Hvis du hadde tatt en avstemning på forumet så skulle du nok sett at latterlig få ville brukt penger på en skjerm uten DVI. Endret 1. august 2006 av mad_arab Lenke til kommentar
LosEndos Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Til Tøffe-Tetra: Skjermen har lite etterslep og gjengir farger meget godt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Mad Arab, DVI gjør det ikke alltid bedre enn Vga, er flere skjermer som man ikke merker forskjell på DVI og VGA så innlegget ditt er ikke uten feil. Alt digitalt er ikke bedre enn analogt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå