Bjoernstad Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) God kveld! Kom over denne låven hvor det så ut som om noe innenfra holdt på å sprenge opp døra. Det at den var spikret igjen med planker utenfra gjorde det litt interessant i mine øyne... Slet med å få tatt et bra bilde av den, da jeg ikke fikk til noen bra vinkel pga vegetasjonen rundt. Da jeg ikke syns bildene ble noe spesielt bra, tok jeg å lekte meg litt i photoshop, og endte da opp med dette resultatet: Jeg har lagt på ny bakgrunn til låven, croppet bildet, lagt på vignetering og justert litt farger og kontraster. Original bilde: Edit: Nytt forsøk. Da har jeg fått bort havet! Endret 25. juli 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Spennende motiv du har funnet deg! Originalt var bildet veldig stemningsfullt Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har på følelsen av at jeg burde hatt redningsvest på meg hvis jeg sto der fotografen har støtt.. Springflom eller? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Det er noe ved det øverste bilde som gjør det mystisk, får ikke satt fingeren på det kansje det er vannet i bakgrunnen som ikke stemmer helt Endret 25. juli 2006 av cmi Lenke til kommentar
Leema Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Flott, skulle vert litt mørkere. Men vannet stemmer ikke.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er -vinkelen- på vannet som er feil .-) Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for tilbakemelding! Ja jeg ser nå at den vinkelen er helt feil! Skal få gjort noe med det ganske så snart.. Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Da har jeg fått bort havet! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå syns jeg det ble mye bedre i allefall, kansje litt hard klipt til høyre... mye bedre enn med vannet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er vignetteringen som til slutt gjør bildet. Dette er et ypperlig eksempel på et motiv som trengte litt hjelp for å åpne seg, for å si det slik. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå er vi enig vettu :-) Fine overganger mellom klippingen. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Synes det ble veldig stilig når du fikk dekt bakgrunnen med en flott himmel... En kan aldri tro at det der var manipulert hvis ingen har sagt det... Good job meng =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå