madgringo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg skal kjøpe effektanlegg til sykkelen min, og har fått høre at DEP ( vet ikke åssen det skrives) er bra. Noen som har erfaringer eller vet om noen andre bra effektanlegg?? Og hvor på internett kan jeg kjøpe det? Og hvor billigst Skal gjerne ha et kvalitetsanlegg På forhånd takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Crash.no har Athena-sylindersett til DT125R og jeg mener å ha sett at MC-deler.no har eller kan skaffe trimpotte/lyddemper. Ellers kan vel Motorossi skaffe Arrow-potte/lyddemper. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Crash.no har Athena-sylindersett til DT125R og jeg mener å ha sett at MC-deler.no har eller kan skaffe trimpotte/lyddemper. Ellers kan vel Motorossi skaffe Arrow-potte/lyddemper. 6555961[/snapback] Ok, hadde i førsteomgang bare tenkt meg effektanlegg/trimpotte men takk for svar Lenke til kommentar
Yamahatzr Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dep eller Gianneli effektannlegg er best til dtr 125cc Lenke til kommentar
KNB Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Kjører DT R 125 selv og har DEP annlegg, syns dette fungerer utmerket, har hørt om andre som har prøvd både Gianneli og DEP og syns DEP er best. Du får det for 2990 kr hos Alf Graarud Motor EDIT: Bla helt ned på nettsiden så finner du annlegget Endret 11. oktober 2008 av KNB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå