Bornslip Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Prøver å bruke Remote Desktop I WinXP Pro, og det funker helt fint, bortsett fra når jeg har på Zonealarm på Client Maskinen (Maskinen jeg vil koble til). Hvis jeg slår av Zonealarm på Client Maskinen funker det som bare det, så jeg vet det er Zonealarm som bugger litt. Jeg har også prøvd å sette IP'en til maskinen jeg bruker for å koble til i en såkalt "Trusted Zone" i Zonealarm, men det funker ikke da heller. Noen her som veit hva jeg må gjøre i Zonealarm på Client Maskinen for å få remote desktop til å funke? Og hvis svaret er at jeg må åpne porter i zonealarm vil jeg også veldig gjerne vite hvordan man gjør det Takk på forhånd EDIT: Bruker forresten gratisversjonen av Zonealarm... Endret 25. juli 2006 av Bornslip Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Sett Firewall til medium både i trusted og internett områdene. Og gi RDP clip monitor tilgang når den spretter opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå