^fmj Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har nå holdt på endel med lan-tilkoblingen på en aopen 1557, men den nekter å samarbeide. Det lyser i begge lysene når jeg kobler i kabelen, tilkoblingen får ip og nettverksmaske, men ikke noe mer enn det. Utallige drivere er forsøkt innstallert, men får hele tiden beskjed om at den som allerede er innstallert er bedre. DNS og IP - Motta automatisk. Håper dere har noen ideer om hva som kan være galt. Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Blir den ikke tildelt gw? Hva skjer hvis du setter statisk IP paa kortet? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Statisk ip fungerer heller ikke. Får ikke gateway, hvis den står på auto. Endret 25. juli 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Eneste avviket jeg har funnet fra min pc er at dhcp ikke er aktivert. Men det skulle da ikke ha noe å si når jeg uansett har satt opp statisk ip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå