zeope Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg har en sony ericsson k800i som er ALLT for innviklet med å overføre bilder, musikk osv... Enda verre med å overføre bilder fra telefonen! Jeg installerte PCsuite (noe som jeg aldri bruker) Også kobler jeg til mobilen da kommer det fram; Filoverføring Telefonmodus Jeg prøvde filoverføring, men det skjedde ingenting da! På Nokia f.eks der kommer det opp en flyttbar enhet opp på Min Datamaskin.. og der kan man overføre osv... Men ikke på denne telefonen! Så jeg må på Telefonmodus.... også på noe som heter Sony Ericsson File Manager... Det tar år og dager å overføre fra dataen... og verre å overføre med mobilen... det klikker hele tiden, og må slå av datan osv... Noen som vet om jeg har gjort feil eller noe?! =/ Endret 25. juli 2006 av Steffen1989 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
pettmark Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hadde samme problemet med at det ikke kom opp som en flyttbar enhet i min datamaskin. Satt lenge å funderte på dette. Men med en gang jeg plugget den i en anen pc virket alt perfekt Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Problemet er at dere plugger usb-kabelen inn i fronten på PC'en eller i en USB-HUB uten ekstra strømforsyning. For å få en SE-telefon til å fungere med kabel må det være over en viss spenning - fordi telefonen også tar lading via USB. Bruk kontaktene på baksiden av PC'en eller bruk en USB-HUB med ekstra strømforsyning, så går det bra! -snubbel Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Og sett telefonen i usb-modus i stedet for telefonmodus? Er ikke det en greie også? (Har den ikke her nå...) Lenke til kommentar
pettmark Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Prøvde men hjalp ikke, telefonen blir vist som flyttbar disk i min datamaskin. Men da jeg prøver å gå inn på den viser det lagrings kapasitet 0 byte, men ja ja ,gjør ikke så mye da det virker på den andre pcen Endret 26. juli 2006 av pettmark Lenke til kommentar
zeope Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 hah... Ingenting skjer her iallefall! =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå