Hunterz Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, jeg er ganske fersk med bruk av ekkolodd så jeg lurer på om ekkoloddet kan skremme fisken? Har hørt om noe sånt, men vet ikke helt om det er rett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Neppe. Ekkolodd benyttes av fiskere til å finne fiskesteamer. Det ville de ikke gjort hvis ekkeloddet skremte fisken. En båtmotor derimot ... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Neppe. Ekkolodd benyttes av fiskere til å finne fiskesteamer. Det ville de ikke gjort hvis ekkeloddet skremte fisken. En båtmotor derimot ... 6556000[/snapback] Regner med at han visste det i samme øyeblikk som han kjøpte ekkoloddet. Tror du ikke? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, jeg er ganske fersk med bruk av ekkolodd så jeg lurer på om ekkoloddet kan skremme fisken? Har hørt om noe sånt, men vet ikke helt om det er rett. 6555717[/snapback] Nei i utgangspunktet ikke, dvs svært sjeldent, men fisken merker det uten og bry seg noe videre om det. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Neppe. Ekkolodd benyttes av fiskere til å finne fiskesteamer. 6556000[/snapback] Fiskesteamer? Den var ny for meg... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Et ekkolodd skremmer ikke fisken.... det sender ut signaler som hverken vi eller fisken kan oppfatte.... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 haha... finner den fiskesteamer? finnes det ekkolodd som kan finne griller også? liker så godt grillet fisk. altså en fiskegrill... dagens! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) den finner vel enkelte fiskeSTIMER hehe... men ikke sånn som makrell f.eks.... fordi den ikke har svømmeblære.... Endret 10. august 2006 av csViRuS Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 svømmeblære svømmeblære hvor har du gjort av deg? svømmeblære svømmeblære har du fått nok av meg? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hehe nå ble det litt o.t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå