cristiso Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 hvordan får jeg internett på mobilen.? har trådløst nettverk hjemme.... det står på mobilen at jeg skal gå til programmer osv. men hvor ligger programmer? forkar fra startsiden! på forhånd takk.....! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Først må du si hva slags telefon du har. Vanskelig å hjelpe ellers... Lenke til kommentar
robot Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hvis du har en vanlig mobiltelefon så kan du bruke oprera mini. Da har du en internettleser som bruker de vanlige gprs instillingene når den skal på nett, som du har fra før. Jeg bruker opera mini selv og er fornøyd. Du kan laste den ned her: http://download.opera.com Husk å skrive inn den adressen i wapleseren på din telefon. Da kommer du til nedlastinssiden for opera mini. Ellers er det lurt å skrive hvilken telefon du har, slik at det blir lettere for andre å hjelpe deg med det du lurer på. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Slik jeg forstår spørsmålet så lurer han på hvordan man kan koble seg til internett med mobilen via det trådløse nettverket han har hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå