Gå til innhold

Mario Party N64, kjøpe hvor?

Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qxl, Ebay, Spiderman, rubrikkannonsene i avisa og all verdens bruktbutikker?

Litt mer spesifikt vet jeg at det finnes en svenskbasert retrosjappe med grassat utvalg og nettbutikk uten at jeg husker nøyaktig hva den het. Let litt rundt så kanskje du finner den.

Lenke til kommentar
ow,26/07-2006 : 02:00]Mulig du peker til denne, http://gamereplay.se ?

6558175[/snapback]

Kan man bestille fra denne siden til Norge? La merke til at man ikke skulle fylle ut for hvilket land man bor i når man lagde profil :hmm:

6558842[/snapback]

Jeg er ikke sikker, men det kommer jeg sikkert ikke til å finne ut. Jeg skal ikke bestille fra den siden... 880kr for et NES spill, nei takk.

Lenke til kommentar

6558175[/snapback]

Kan man bestille fra denne siden til Norge? La merke til at man ikke skulle fylle ut for hvilket land man bor i når man lagde profil :hmm:

6558842[/snapback]

Jeg er ikke sikker, men det kommer jeg sikkert ikke til å finne ut. Jeg skal ikke bestille fra den siden... 880kr for et NES spill, nei takk.

6559929[/snapback]

Det eneste jeg så som hadde med NES å gjøre som kostet 880 kr, var selve NES maskinen. Men det var også en del overprisede spill. 680,- for Bubble Bobble er vel litt drøyt :nei:

Hvis noen har bestillt fra denne siden før, kom gjerne med innspill om hvor seriøs siden er osv. :)

Lenke til kommentar
ow,26/07-2006 : 12:32]

6558175[/snapback]

6558842[/snapback]

6559929[/snapback]

Det eneste jeg så som hadde med NES å gjøre som kostet 880 kr, var selve NES maskinen. Men det var også en del overprisede spill. 680,- for Bubble Bobble er vel litt drøyt :nei:

Hvis noen har bestillt fra denne siden før, kom gjerne med innspill om hvor seriøs siden er osv. :)

6563636[/snapback]

Megaman 5 kosta 880,- :p

Men ja, de ligger på 680, men det er jo forsåvidt dyrt for et veldig gammelt spill. Et splitter nytt Xbox 360 spill koster ikke så mye en gang.

Lenke til kommentar
Megaman 5 kosta 880,- :p

Men ja, de ligger på 680, men det er jo forsåvidt dyrt for et veldig gammelt spill. Et splitter nytt Xbox 360 spill koster ikke så mye en gang.

6566138[/snapback]

Tuller du? Du kan ikke sammenligne prisene med nye spill, da det her er snakk om forholdsvis sjeldne greier som gikk ut av produksjon for lenge siden. Affeksjonsverdi driver prisen til værs.

Lenke til kommentar
ow,27/07-2006 : 12:16]Megaman 5 kosta 880,- :p

6566138[/snapback]

Tuller du? Du kan ikke sammenligne prisene med nye spill, da det her er snakk om forholdsvis sjeldne greier som gikk ut av produksjon for lenge siden. Affeksjonsverdi driver prisen til værs.

6566253[/snapback]

For noen dager siden så jeg en som solgte omtrent 30 NES spill til 90,- .. det er litt forskjell, og de var jo bare brukt liksom :p

Lenke til kommentar

Joda, jeg kan være enig i at prisene her er litt vel hårete i blant, men det er tydeligvis noen som er villige til å gi såpass siden de er så høye. Kunne godt betalt en tusenlapp sjøl for et eksemplar av et gammelt klenodie i mint condition med eske, bruksanvisning og alt. Som jeg sa, affeksjonsverdien er prisdrivende. Du kan uansett ikke sammenligne det med spill som fortsatt er i produksjon. :p

EDIT: Når Wii kommer kan du jo laste det ned på den ...

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Joda, jeg kan være enig i at prisene her er litt vel hårete i blant, men det er tydeligvis noen som er villige til å gi såpass siden de er så høye. Kunne godt betalt en tusenlapp sjøl for et eksemplar av et gammelt klenodie i mint condition med eske, bruksanvisning og alt. Som jeg sa, affeksjonsverdien er prisdrivende. Du kan uansett ikke sammenligne det med spill som fortsatt er i produksjon.  :p

EDIT: Når Wii kommer kan du jo laste det ned på den ...

6567421[/snapback]

Ja, du har rett.

Men koster det å laste ned til Wii?

Jeg skal søren meg ha Wii, den blir genial :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...