Complexity Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kan jo hende du er sanndrømt og at det vil skje :O som i skrekkfilmer Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kan jo hende du er sanndrømt og at det vil skje :O som i skrekkfilmer 6556790[/snapback] Sopp! OnT: prøv som foreslått av andre å forandre søvnmønsteet dit, hvor/hvordan du sover. Gjerne noe bakgrunnsmusikk som du finner behagelig. Har det skjedd noe spesielt i din verden som kan ha gjort deg utrygg/usikker? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kan jo hende du er sanndrømt og at det vil skje :O som i skrekkfilmer 6556790[/snapback] Sopp! OnT: prøv som foreslått av andre å forandre søvnmønsteet dit, hvor/hvordan du sover. Gjerne noe bakgrunnsmusikk som du finner behagelig. Har det skjedd noe spesielt i din verden som kan ha gjort deg utrygg/usikker? 6557017[/snapback] Antar du skrev feil og spurte om jeg skulle ha sopp Liker desverre ikke sopp.. Nokk Off Topic.. Du kan prøve å se en bra film før du legger deg kansje du drømmer om den En rolig film da, komedie elns.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kan jo hende du er sanndrømt og at det vil skje :O som i skrekkfilmer 6556790[/snapback] Sopp! OnT: prøv som foreslått av andre å forandre søvnmønsteet dit, hvor/hvordan du sover. Gjerne noe bakgrunnsmusikk som du finner behagelig. Har det skjedd noe spesielt i din verden som kan ha gjort deg utrygg/usikker? 6557017[/snapback] Antar du skrev feil og spurte om jeg skulle ha sopp Liker desverre ikke sopp.. Nokk Off Topic.. Du kan prøve å se en bra film før du legger deg kansje du drømmer om den En rolig film da, komedie elns.. 6557295[/snapback] For å si det sånn så kan man få en litt sterkere å verre drøm av sopp, så jeg henger meg på deg jeg! ;)hehe.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du kan prøve teknikker for å oppnå 'klardrøm' eller 'lucid dreaming'. Det er som å være våken og kunne tenke klart mens du drømmer. Da kunne du lettere finne ut hvem den personen er og eventuelt gjøre noe med det. Les mer på Lucid Dreaming 4 All.com Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 :!: Sjekk signaturen hans... han har fått dundern på nattings Men fra spøk til revolver.. jeg husker jeg pleide å konse om bare glade saker når jeg var kid..på den måten klarte jeg å drømme glade drømmer Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei, jeg drømmer hver eneste natt om at jeg er på hytta med venninna mi, det er ganske mørkt. Jeg titter ut av vinduet og der ser jeg jeg en fyr som stirrer meg rett inn i øynene. Har hatt denne drømmen titt og ofte og jeg skvetter når jeg våkner opp og er gjennomsvett Dette begynte på fredagen. Er det noe jeg kan gjøre? Denne drømmen tærer på sjela mi 6555387[/snapback] hvor lenge har du kjent vennina di? er det bare en veninne? har du vurdert "stepps" med veninna di? hint, hint. har hytte noen relevans på ordntlig, far and away and alone with your veninnne og en sjalu fyr i nærmiljøet ditt. kansje du har oppfattet vagt dagligdags en fyr med sjalusi i øyene men har ignorert det og det sitter i drømmene. Er det vits å være redd drømmen? neppe. Er hytta ekte? Er du norsk? Endret 26. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har hørt at drømmer påvirkes av hva du gjør/tenker på osv iløp av dagen... I ditt tilfelle, tenker du på denne drømmen iløp av dagen etter første natta du hadde marerittet?? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Gjør noe morsomt i løpet av dagen og legg deg i godt humør! Også er det slik at hvis du tenker på noe helt annet før du sovner fortsetter du å drømme om det du tenkte. Prøv det! Heller ikke legg deg når du er veldig mett, det kan også føre til andre type mareritt.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 gjentakende drømmer er ofte av ting en ignorer. som den kjedelig jobben du gjør det samme om og om igjen. en jobb du kunne godt vært uten. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, jeg drømmer hver eneste natt om at jeg er på hytta med venninna mi, det er ganske mørkt. Jeg titter ut av vinduet og der ser jeg jeg en fyr som stirrer meg rett inn i øynene. Har hatt denne drømmen titt og ofte og jeg skvetter når jeg våkner opp og er gjennomsvett Dette begynte på fredagen. Er det noe jeg kan gjøre? Denne drømmen tærer på sjela mi 6555387[/snapback] hvor lenge har du kjent vennina di? er det bare en veninne? har du vurdert "stepps" med veninna di? hint, hint. har hytte noen relevans på ordntlig, far and away and alone with your veninnne og en sjalu fyr i nærmiljøet ditt. kansje du har oppfattet vagt dagligdags en fyr med sjalusi i øyene men har ignorert det og det sitter i drømmene. Er det vits å være redd drømmen? neppe. Er hytta ekte? Er du norsk? 6558936[/snapback] Tror hun var den første jenta jeg husker jeg prata med og vi har vært venner opp gjennom årene. Og ja hytta er ekte. PS: Hadde den ikke i natt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 fint at du ikke hadde den :!: . skaffet du deg drømmefanger ? Noen av tipsene som faktisk funka? jaja..vi får håpe den ikke kommer igjen da Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dama var ofte plaget av et mareritt som kom om og om igjen, men etter at vi skaffet oss tv på soverommet (bruker å ligge å glo på tv til vi sovner har hun ikke hatt det en eneste gang! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har hatt drømmer før også, ble jagd av løver. Var rundt 5 år da. Opp og hyle midt på natta, kanskje sånn to-tre ganger i uka. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ta deg en heftig spliff før du sover, sweet dreams... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Kan ikke, hadde et veddemål med en venn Endret 26. juli 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 fint at du ikke hadde den :!: . skaffet du deg drømmefanger ? Noen av tipsene som faktisk funka? jaja..vi får håpe den ikke kommer igjen da 6559548[/snapback] jeg har drømmefanger, har veldig skjeldent problemer med mareritt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Åssen er det med drømmefanger og våte drømmer a? Er'n litt blaut når du våkner om morningen? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Drømmefanger ja Får se om det blir borte når kommer hjem, er på ferie nå. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Man drømmer ofte om det man tenkte på rett før man sovnet, eller noe som har skjedd iløpet av dagen.. Så tenk på noe flott før du sovner, eller lag en morsom dag 6556601[/snapback] jeg tenker alltid på sånn kriminelle folk fra filemer jeg har sett... osv drømmer det noen ganger men sjeldent;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå