chr1st3r Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei, I det siste har maskinen min oppført seg rart. Det begynte med at jeg ikke lenger kunne høre på nettradio (Nordicradio gjennom nettleser eller winamp). Jeg begynte å lure på hva som hadde skjedd... Senere viste det seg at f.eks Bitcomet og andre programmer som komuniserer med internett har blitt sånn også! Hva har skjedd? Takker for alle svar Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 det kan være noe brannmur eller noe annet som stopper trafikken. Har du noen brannmur installert eller har du hatt det før? Er det WinXP du har? Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, på maskinen bruker jeg Norton Intenet security m/firewall og det er WinXP. Men siden dette skjedde helt plutselig, så lurer jeg på hvordan man eventuelt kan ordne dette? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 har du prøvd å disable/deaktivere norton internet security og se om det hjelper? Hvis det hjelper så må du inn i norton og konfigurere den slik at den tilatter de programmene/portene du trenger. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Har også prøvd dette.... Men begynner å tro at en formatering er tingen Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) formatering vil nok hjelpe men du burde først se om det er en annen måte å fixe det på....hvorfor bruker du egentlig norton? Jeg syns den suger men det er vel bare min meining... du kan evt. gå inn på norton sine sider og be om hjelp der for jeg tror det har noe med norton å gjøre at den sperrer trafikken. Norton Online support Endret 28. juli 2006 av s7yle Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Vel vel, Norton bruker jeg fordi jeg får det gjennom adsl abn mitt, men den bruker mye systemresurser og det er jo veldig negativt.... Har likksom ikke tatt meg tid til å kjøpe meg noe annet. Har sendt mail til synmatec nå, men får jeg ikke no klart svar på detta nå... Så er det bare å hente cd`en i hylla Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ja, på maskinen bruker jeg Norton Intenet security m/firewall og det er WinXP. Men siden dette skjedde helt plutselig, så lurer jeg på hvordan man eventuelt kan ordne dette? 6561785[/snapback] Fjern Norton Internet Security du. Det kommer bare til å lage problemer for deg uansett. Men hvis lisensen har gått ut så er det litt værre å fjerne det... Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Har nå fjernet det, men ting er fortsatt f***....Så formatering here we come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå