rAstha Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hei! Ser på ny pc, dvs alle komponenter, og kom over et tilbud på komplett.no som så ut til å inneholde det meste av high end specs. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10138 Hva syns dere med litt mer peiling en meg om dette? Skjermkortet er et GeForce, er mest kjent med Radeon serien så er dette kortet verd pengene? Lurer på om prosessoren er litt svak? Har tenkt å si nei til høtalerene siden jeg har 7.1 her selv som passer til lydkortet jeg får med. Legger til en deilig samsung skjerm http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317038&CKS=PCW til 3000 og ender opp på en pris i rund 16500. Vil senere adde et PhysX kort, noe jeg håper ikke vil overbelaste strømforsyningen (500W) siden jeg bare har en dvd leser\brenner. Er dette et bra tilbud for en som trenger helt ny PC til gaming og har litt å bla opp? Er det mer fornuftig å bygge\sette sammen en rigg selv til 16000? Hjelp blir takket bigtime Endret 25. juli 2006 av rAstha Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Heisann! Holder faktisk på med å ordne et nogenlunde likt oppsett så jeg kan gi deg handlevognen min Har brukt ca. en måned på å finne de "beste" komponentene som går i budskjettet til 15-17k og har klart å komme opp med et ganske bra oppsett. Kan ikke si at jeg har peiling på data, men skjønner noe AMD oppsett Intel oppsett Dette blir nok litt dyrere enn komplett sin løsning pga. XP home men ellers er komponentene i omtrentlig samme prisklasse. Skjermen er et unntak Lurte faktisk på den samungen som du skulle anskaffe, men ville ha widescreen Virker som et bra oppsett komplett har, men ved å bygge selv sparer man nok noen kroner, i tillegg til selve byggeopplevelsen Edit: La til oppsett for Intel E6600. hk er ikke bestemt. Endret 29. juli 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Om du tror du takler det, så er det mye mer fornuftig å bygge selv ja. Ville gått for en 20" når du først skal bruke litt penger på skjerm, 1" er ikke allverden, men den større oppløsningen er herlig. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå