Ehcoj Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Lastet ned spillene "Warring States" og "Viking Saga", men når jeg skal starte de får jeg denne feilmeldingen: "Mit Warring States" ist keine Anwendung verbunden. Führen Sie die Anwendung zuerst aus, und öffnen Sie dann diese Datei innerhalb der Anwendung." Hva betyr dette og hvordan løser jeg det? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva med å bruke de engelske versjonene hvis du ikke kan tysk? Her lukter det piratkopiering lang vei Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hva med å bruke de engelske versjonene hvis du ikke kan tysk? Her lukter det piratkopiering lang vei 6556180[/snapback] Da vil jeg si det er noe alvorlig gærnt med luktesansen din. Som jeg har skrivd i en annen tråd, så fikk jeg broren min til å kjøpe med PDA i Tyskland ettersom de er billigere der. Dessverre var de utsolgt for engelsk språk og dermed hadde jeg bare tysk som var "default". Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ingen som vet noe? Dere som kan spille disse spillene da, brukte dere noe spesielt program eller lignende for å få det til? Skulle dessuten fått til Pocket Humanity, men får en annen feilmelding med "missing user name" eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå