macba Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Gikk inn på brukerkontoer for å deaktivere gjest. Plutselig så jeg en annen brukerkonto! Den het ASP.NET Machine A... !! også er den passord beskyttet! gggggg.bmp Å viss jeg prøver å endre passordet eller fjerne det står det: xxxxxxxxxxxx.bmp Vil vite hva som er innpå den.. Hva skal jeg gjøre? Kan det være virus? For noen dager siden lastet jeg ned noe også åpnet jeg det. Så kom det en svart skjerm. Jeg prøvde å skru av men det kom bare flere da. Å først etterpå fant jeg ut at det var virus! Endret 25. juli 2006 av macba Lenke til kommentar
macba Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Gikk inn på brukerkontoer for å deaktivere gjest. Plutselig så jeg en annen brukerkonto! Den het ASP.NET Machine A... !! også er den passord beskyttet! gggggg.bmp Å viss jeg prøver å endre passordet eller fjerne det står det: xxxxxxxxxxxx.bmp Vil vite hva som er innpå den.. Hva skal jeg gjøre? Kan det være virus? For noen dager siden lastet jeg ned noe også åpnet jeg det. Så kom det en svart skjerm. Jeg prøvde å skru av men det kom bare flere da. Å først etterpå fant jeg ut at det var virus! 6554884[/snapback] Eller er det ikke noe å være redd for. Jeg søkte litt på google å fant ut at det ikke er farlig. Er det sant? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 dont worry, jeg har den jeg oså Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er som sagt ikkje noko å bekymre seg over. Du lese litt meir i første innlegg i følgande tråd: http://forums.asp.net/758994/ShowPost.aspx Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hvis jeg huske det rett, så fikk jeg den kontoen etter å ha innstallert Microsoft .NET Framework. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå