Propaganda Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg er en av Aetat snylterne, og føler egentlig at jeg ikke kommer noen vei med det, og ikke får jeg hjelp av Aetat heller... Anyways, jeg har jo sjekka en del på Aetat sine hjemmesider, der folk legger ut stillingsannonser osv, men lurte på om dere hadde noen flere lure tips? Jeg har ikke no særlig utdannelse, nærmeste er vel skoleutdannelse som elektriker, men dette vil jeg ikke fortsette med, og dessuten så må jeg ta opp noen fag osv... Noen som har noen gode linker til meg, der jeg kan finne jobber som ikke krever tett med utdannelse? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Uten skole og utdannelse....u know the drill Aetat suger. Søk på masse jobber selv, og møt opp personlig med søknaden. Det er i hvert fall min erfaring. Søkte på en hau med jobber i lengere tid, men fikk ikke ETT svar. Så en vakker dag leverte jeg søknaden face2face og vips Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, aetat skal jo ha ganske mye oversikt. Så jeg føler vel litt for å spørre deg hva du gjør med de rådene Aetat gir deg siden du føler de ikke hjelper. http://www.finn.no http://www.manpower.no http://www.kelly.no http://www.jobbnord.no http://www.zett.no http://www.stepstone.no http://www.jobsafari.no Ellers får du tusle rundt til de lokale butikkene/firmaene der du bor og spørre om de trenger lager medarbeidere, butikk hjelpere..osv. AKIRA Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du kan ta lappen på lastebil. Det er det eneste du trenger for å få jobb som lastebilsjåfør, og de tjener utrolig bra i forhold til utdannelsen. Vet ikke om dette også gjelder de største trailerene. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du kan ta lappen på lastebil. Det er det eneste du trenger for å få jobb som lastebilsjåfør, og de tjener utrolig bra i forhold til utdannelsen.Vet ikke om dette også gjelder de største trailerene. 6555178[/snapback] Du kan få støtte fra Aetat til å ta lappen på lastebil og buss, så hvorfor ikke ta hele smørja i en sleng så kan du kjøre både lastebil og buss hvis du vil. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Takk for tips Lastebil er uaktuelt, da jeg ikke får lov til å ta lappen Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du høres ut som en ressurssterk person Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du høres ut som en ressurssterk person 6560354[/snapback] Anyways... Bare ikke jobb i butikk eller noe, det suger livskraften fra deg. Morro å trykke på tastene den første uka, men når du kan alle de jævla PLU kodene utenatt og det er rutine over and over again.... Bananer 5730 Appelsiner 5712 Pærer 5782 and so on and on and on... Få deg en jobb som vekter kanskje? Forkurs koster ca. 2000? F.eks sveiser så kan man ta kurs, men jeg vil anbefale deg å gå tilbake til yrkeskolen jeg. Å få deg et fagbrev i noe av det du liker å jobbe med. Eventuelt kan du finne en bedrift som er villig til å la deg jobbe som hjelpearbeider i 5 år også gå opp til fagprøve etter 5 år. Tror det er sånn det funker, du kan uttforsker litt selv også. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Du høres ut som en ressurssterk person 6560354[/snapback] Sånne kommentarer syns jeg du kan holde deg god for. Ikke veit du en dritt om meg, eller min livssituasjon. Jeg er en veldig ressurssterk person, og har bare gode skussmål fra tidligere arbeidsgivere, men noen har kanskje hatt det litt vanskeligere enn deg? Tenkt på det? Så vær så snill, tenk før du kommenterer ting igjen, så virker du ikke som en forbanna tosk. Mvh Den resurssterke Propaganda Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du høres ut som en ressurssterk person 6560354[/snapback] Sånne kommentarer kan du spare deg for! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Få deg en jobb som vekter kanskje?Forkurs koster ca. 2000? F.eks sveiser så kan man ta kurs, men jeg vil anbefale deg å gå tilbake til yrkeskolen jeg. Å få deg et fagbrev i noe av det du liker å jobbe med. Eventuelt kan du finne en bedrift som er villig til å la deg jobbe som hjelpearbeider i 5 år også gå opp til fagprøve etter 5 år. Tror det er sånn det funker, du kan uttforsker litt selv også. 6560369[/snapback] Takk for tips , jeg får se hva det blir til...driver å titter rundt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg ville anbefale et vikarbyrå, de gjør faktisk en veldig god jobb, jeg føler i hvert fall det Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg ville anbefale et vikarbyrå, de gjør faktisk en veldig god jobb, jeg føler i hvert fall det 6561733[/snapback] Og det er stor sjanse at du får jobb etter å ha jobbet som vikar, det har skjedd med noen som jeg kjenner Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du høres ut som en ressurssterk person 6560354[/snapback] Sånne kommentarer syns jeg du kan holde deg god for. Ikke veit du en dritt om meg, eller min livssituasjon. Jeg er en veldig ressurssterk person, og har bare gode skussmål fra tidligere arbeidsgivere, men noen har kanskje hatt det litt vanskeligere enn deg? Tenkt på det? Så vær så snill, tenk før du kommenterer ting igjen, så virker du ikke som en forbanna tosk. Mvh Den resurssterke Propaganda 6561668[/snapback] Du høres ut som en ressurssterk person 6560354[/snapback] Sånne kommentarer kan du spare deg for! 6561694[/snapback] Oki, sorry var vel i det spydige hjørnet... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Lykke til, Propaganda! Oops. Först nå fant jeg ut hvor gammel tråden var. Beklager.. Endret 24. desember 2006 av Sidious Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du høres ut som en ressurssterk person 6560354[/snapback] Anyways... Bare ikke jobb i butikk eller noe, det suger livskraften fra deg. Morro å trykke på tastene den første uka, men når du kan alle de jævla PLU kodene utenatt og det er rutine over and over again.... Bananer 5730 Appelsiner 5712 Pærer 5782 and so on and on and on... Få deg en jobb som vekter kanskje? Forkurs koster ca. 2000? F.eks sveiser så kan man ta kurs, men jeg vil anbefale deg å gå tilbake til yrkeskolen jeg. Å få deg et fagbrev i noe av det du liker å jobbe med. Eventuelt kan du finne en bedrift som er villig til å la deg jobbe som hjelpearbeider i 5 år også gå opp til fagprøve etter 5 år. Tror det er sånn det funker, du kan uttforsker litt selv også. 6560369[/snapback] Jeg skjenner til de forbanna PLU'ene. Grillpølsemeny - 32! Fikk så forbanna mange slike! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå