IRCdude Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hei, Jeg ønsker meg ett nytt tastatur, krav er som følger: *Opptil 200kr *Lite lyd *Bra til skriving *Bra til gaming *Anonymt utseende. (ikke blingbling.) Takk for alle svar jeg får Edit: Fikk nå tips om Logitech OEM Deluxe Keyboard på IRC, noen meninger om det tastaturet? Endret 25. juli 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 det er sikkert bra det, men tror det lager litt lyd, Tror det er det samme som min kammerat har, og det lager en del lyd. Jeg har saitek Eclipse der imot. Litt blinbling kanskje og det koster 500spenn da Dette Tror jeg skal være ganske greit, kan hende du ikke liker at det er en liten bøy på det da.... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg foreslår at du går opp med en hundrelapp, og kjøper dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310660 Har det selv, og det er kanskje det beste tastaturet jeg har hatt... Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Fikk anbefalt Logitech UltraX OEM også, noen meninger om dette? Hvis ikke noen har noe negativt å si om det, blir det nok UltraX. Edit: Blir noen feil når man har vært våken X antall timer for lenge. Endret 25. juli 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ultra X er ganske digg.. Det er som å skrive på en bærbar, men bærbare har gjerne mindre knapper... Liker Ultra X. De har sånne på biblioteket i Tromsø, btw Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Ok, da blir en stk UltraX til 199,- bestilt Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hmm.. Det er bra det men kunne fått det billigere uten frakt. Men jeg ville kjøpt denne. Anyways, du blir sikkert fornøyd Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg foreslår at du går opp med en hundrelapp, og kjøper dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310660 Har det selv, og det er kanskje det beste tastaturet jeg har hatt... 6557538[/snapback] Jeg støtter den. Eller UltraX. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du vet at han allerede har bestilt? xD Lenke til kommentar
stompy Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hvis du ikke vil ha bråk, for all del. IKKE KJØP ZBOARD!! Jeg har det, og det bråker ganske heavy, men det bryr meg ikke. Edit: fant ut at du hadde bestilt Endret 31. juli 2006 av stompy Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Saitek passer til alt, bortsett fra prisen.. Knall tastatur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå