Staalkontroll Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har fått øynene opp for Girard's dressinger. Men problemet er at på online butikken sender dem kun internt i USA. Noen som vet om noen NORSKE levrandører. Kan for all del være storhusholdning. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå har ikke jeg smakt de der, men er rimelig fornøyd med hjemmelagde. Så hvis noen sitter på ei god oppskrift, fyr løs. Kan kun lage hvitløk og tzatziki (?) selv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Oppskrifetene mine er oppksrytt etter p har prøvd noe av Girars.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg vet bare at spesialforretninger som f.eks Ultra bestiller slike varer om det lar seg gjøre. Et produkt du savner? Vet ikke om du har Ultra i nærheten, men det kan jo hende du har noe lignende Meny Gourmet eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg vet bare at spesialforretninger som f.eks Ultra bestiller slike varer om det lar seg gjøre.Et produkt du savner? Vet ikke om du har Ultra i nærheten, men det kan jo hende du har noe lignende Meny Gourmet eller noe i den duren. 6555209[/snapback] Hm, ja kansje jeg skal stikke innom den lokale meny butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå