Gå til innhold

er hitman 2 til xbox bra?

dennis88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hitman er absolutt å anbefale til pc (slik jeg spiller det). Har ikke prøvd det på xbox, men det er sikkert et fantastisk spill på konsolen. Som det blir nevnt tidligere i tråden kan kontrollene være et problem, men folk spilte jo mgs2 på ps2 og elsket det. Så jeg ser ikke det store problemet. En vanesak vil jeg tro. Uansett er spillet mye moro for pengene om du liker denne type spill. Du kan gå gjennom spille på utallige måter. Noe som gjør det til en "must have" tittel slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 21:53, skrev cow:

Hitman er dødskult det, men jeg prøvde Tom clancy splinter cell. og det er siinnsykt kult. kjøp heller det(kommer neste uke)

Det kommer da for pokker ikke neste uke!

Hitman 2 demoen var iallefall kul! (Xbox)

Kontrollen var ikke noe problem og spillet er grymt!

*Digga Hitman: CN47*

Foruten bra kontroll- oppsett er det forbedringer i grafikken og andre ting som at man nå kan kikke gjennom nøkkelhull, lene seg sidelengs, bruke bedøvelse, pluss at man man kan se spillet fra 1.pers synsvinkel... :smile:

En sikker vinner... Hadde det bare ikke vært for dårlig timing ( Splinter Cell rundt hjørnet )

Lenke til kommentar

Hitman er en av de beste spillene som er kommet til Xbox syns jeg, hvis du liker genren av stealth baserte spill da. Det er så artig å klare et brett uten å ha fyrt av et skudd (men mindre du MÅ snipe hovedtargeten) og bare å ha brukt chloroform eller fibertråden...:smile: Kontrolleren passer perfekt for meg, med mus og tastatur klarer selv min yngste sønnen å runde MOH, BF 1942 og andre fps/actionspill så hvor er da utfordringen...he he?

Post scrotum: yngste sønnen min er 3 år.

oi oi oi! se på denne da!

http://www.hitman2.com/content/downloads/D...ancingQueen.mov

[ Denne Melding var redigert av: Watchtower på 2002-10-19 04:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 22:42, skrev Nymfo- Olga:

Quote:

Den 2002-10-18 21:53, skrev cow:

Hitman er dødskult det, men jeg prøvde Tom clancy splinter cell. og det er siinnsykt kult. kjøp heller det(kommer neste uke)

Det kommer da for pokker ikke neste uke!

jeg mente neste mnd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hitman 2 demoen jeg har prøvd er så spennende at jeg har ikke ord. Man må tenke på ALT. bedøve blomstebudet, dra han bak en vegg, der du skifter til hans drakt. Så skyter du han med silenced pistol, tar blomsterbuketten hans, og vips så er man det nye postbudet...

Har veldig lyst til å kjøpe det men det er heller skralt med penger i lommeboken min, så det spørs.

Hvis du har råd derimot anbefaler jeg det på det varmeste, selv om jeg bare har spilt en ørliten del av spillet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 15:46, skrev Melbert:

Hitman 2 demoen jeg har prøvd er så spennende at jeg har ikke ord. Man må tenke på ALT. bedøve blomstebudet, dra han bak en vegg, der du skifter til hans drakt. Så skyter du han med silenced pistol, tar blomsterbuketten hans, og vips så er man det nye postbudet...

Hva med å bare skyte ham med en gang isteden for å sløse med kloroformen?

Uansett så er det ikke særlig bra for ratinga å angripe det stakkars postbudet!

-Bedøve urinerende vakt (3x dose)

-Skifte klær

-Traske gjennom hus

-Bedøve vakt (2x dose)

-Drepe mafiabossen med Fiber wire, ta nøkkel

-Traske tilbake gjennom hus

-Ned i kjelleren

-Traske ut

= Silent Assassin :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-10-30 11:00 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...