Are.......... Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Blir jakt i høst ja. Rype og skogsfugljakt oppe i trøndelag. Lenke til kommentar
Leth@l_We@pon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Blir rypejakt på meg Venter ivrig på våpensøknad skal komme tilbake... Så blir det ny hagle Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kjøpte nettopp ny hagle jeg, men uten våpensøknad.... Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah, skaffet meg jegerprøven i forfjor men har ikke blitt å jakte enda ... Mistet papirene og har bedt brønnøysundsregisteret om å sende nye ... Da blir det hagle om ikke lenge... Et og annet vilt må æ nu treffe, bor tross alt i et rypeeldorado Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 aaaaaaaaaah herlig var på jakt igår og fikk 3 ryper må nok si meg fornøyd med den gitt for det var jo trossalt første turen min med hagle Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 aaaaaaaaaah herlig var på jakt igår og fikk 3 ryper må nok si meg fornøyd med den gitt for det var jo trossalt første turen min med hagle 6843649[/snapback] Oi!Ikke verst. Var på jakt i går jeg også.Ingen fugl, men så en del da. Ikke lett på jakt med unghund som ikke vet hva den jakter på. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fekk 2 ryper på søndag... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Blir nok jakt til høsten ja. Fugl for det meste på fjellet. Tok jegerprøven i vinter Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fikk et par ender i Nordmarka for noen uker siden. Fy f... de smaker digg! Skal også jakte fugl og rådyr i lillomarka om et par uker... Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fikk et par ender i Nordmarka for noen uker siden. Fy f... de smaker digg! Skal også jakte fugl og rådyr i lillomarka om et par uker... Glede seg..! Lenke til kommentar
dagan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I morgen drar jeg til Ringebu, skal bare være med i helga. Foreldrene mine har allerede jakta denne uka. Så skal vel mest sannsynlig være med å se. Mamma låner hagla mi så det kan godt hende det byr seg en mulgihet til å få skutt litt selv også. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Neste helg blir det rypejakt ja:) Da går turen til Virvassdalen, i nærheten av Saltfjellet. Ellers blir det vel noen dagsturer rundt om i Mo i Rana=) Ikke det at jeg forventer å få noe fuggel da det visstnok skal være enda et elendig rypeår.... Men det er da stort sett pga. det å være ute i den flotte høstnaturen at man går på jakt:) Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skal også på jakt neste helg. På Angsnes i Karlebotn .... Har vært med noen på jakt og har fått et par ...... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Var på fuglejakt torsdag og fredag.. Var tre stk. Fikk en rype tilsammen x] Gikk litt alene også, og traff på en Orrhøne / hane tror jeg.. Kratt og trær ødela, men jeg fikk da skutt etter den Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Rypa e sykt sky i år. Hører den dæ på 70-100 meters avstand så flyr den langt bort. Bare skyter ut: Personlig har jeg den formening at siden rypebestanden har vært lav, har den ville kunne prøve å overleve med de siste kullene.... Slik som den skifter fjærdrakt... Den har liksom et naturlig et overlevelses-instinkt.... Det er det jeg tror.... Det er bare min mening, det finnes sikkert en bedre forklaring. Gjelder øst - regionen i Finnmark Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Var visst noen reguleringer i kontrakten oppe ved Kautokeino, så det er ikke sikkert vi får dratt. Men det er muligheter for at vi får et terreng i nærheten av Drevsjø. Bare for å oppdatere om stedet Drevsjø, har desverre bare blitt mindre rype der. Men skogsfugl er det gode muligheter for :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå