Perazzi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Skal du på jakt i høst ? Hva skal du jakte på og eventuelt hvor går turen ? Jeg skal til Trøndelag i år på skogsfugljakt, gleder meg selv om det er meldt om middels bestand. Alltid spennende å besøke nye terreng, i fjor jaktet jeg skogsfugl nord i Sverige, men på grunn av innskjerpinger må man i år ha med seg en lokal guide Det er ikke aktuelt.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tviler på det blir så mye jakt i år, men normalt sett rypejakt da. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 blir vel en tur på rypejakt i rendalen tenker jeg. Ellers så skal jeg vel få prøvd å sprenge noen kråker før sommern er over Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Skal på Rypejakt i Rendalen, også kanskje en tur i jotunheimen. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Rypejakt er vel det som er mest aktuelt, blir kanskje noen turer med fadern på reinsjakt og. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Var visst noen reguleringer i kontrakten oppe ved Kautokeino, så det er ikke sikkert vi får dratt. Men det er muligheter for at vi får et terreng i nærheten av Drevsjø. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Elgjakt heime i Setedal - har spart ei ferieveke til det! ...og så kanskje eit par turar på reinsdyr og rådyr viss det passar slik, i same området. Ingen haust utan jakt! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Skal du på jakt i høst ? Hva skal du jakte på og eventuelt hvor går turen ? Jeg skal til Trøndelag i år på skogsfugljakt, gleder meg selv om det er meldt om middels bestand. Alltid spennende å besøke nye terreng, i fjor jaktet jeg skogsfugl nord i Sverige, men på grunn av innskjerpinger må man i år ha med seg en lokal guide Det er ikke aktuelt.. 6554452[/snapback] hm..hvor i trøndelag skal du jakte? Bruker vanligvis og jakte det meste. Elg,rådyr,hjort,rype osv. Men iår skal jeg i millitæret:( så tror ikke det blir så mye jakt på meg.. men mulig en liten dagstur etter ryper når jeg kommer hjem på perm. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har en onkel som driver å jakter på ryper. Får se om jeg får blitt med han en tur. Ellers så blir det noe fiske i de lokale ferskvannene rundt om kring i Rogaland. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Man kan skyte rype i militæret. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Satser på å starte med elgjakt i år, hjemme i ski.. Kan bli morro.. Blir min første "skikkelige" jakt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Fugl- og elgjakt i trøndelag. Elgjakta skjer oppi Namsos. Fugljakta er ubestemt. Dette blir første jakta med eget våpen, så jeg gleder meg! Endret 27. juli 2006 av christer-R Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Satser på rypejakt i Børgefjell i år tror jeg. Har ny hagle for anledningen, en Star! Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Reinsjakt Simle og kalv (mor og barn ) Skal ellers jakte rype og hare. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Blir nok bare rypejakt på meg... Får se om jeg gidder jakte noe annet.... Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 driver på å tar jegerprøva nå og skal bli ferdig før jakta men er jo bare 15 da så jeg får bare prøvejakte... men fattern skal ta bilder mens jeg bommer Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da var det bestemt. Neste helg drar man på rypejakt. Gleder meg kjempemye allerede jeg! Lenke til kommentar
varmit Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Arrh,har en litt gammel hagle,så da jeg skulle skyte en and i dag,klikka den. Men skjøt en måke da Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Blir nok rypejakt i høstferien. Men skal ta jaktkurset først Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 yes!! greide jegerprøvaigår så nå blir det jakt til helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå