Gå til innhold

Blåbærs tråd for UMB

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at programmet for introhelgen er lagt ut på UMBs hjemmeside nå.

Er det det som star på samfunnetiaas.no som er planen for resten av fadderuka da? :)

Er du i INA du også? Og hvor på Kringla bor du ? :)

Det ligger oversikt over fadderuka her: http://www.umb.no/statisk/ina/undervisning/fadderbrev.pdf (gikk inn via "for nye studenter". Ja, er på INA jeg også, begynner på Økologi og naturforvaltning. Skal bo i 023 på Kringla, vet ikke hvor i bygget det er, men det høres ut som at det er i underetasjen...

Endret av anna1992
Lenke til kommentar

Oki , tusen takk :-)

Ja, det er i underetasjen. Jeg har k101. trodde det var i underetasjen, men var visst ikke det :)

Da er vi på samme institutt da :)

Ja, det er vi :) Er veldig spent på hvordan hybelen er, har ikke vært der selv enda... Er det sånn under-bakken underetasje, eller hva?

Foressten: Er det overhodet ikke noe kjøkkenutstyr på Pentagon? Ser på siås at man må ta med kjøkkenutstyr, men det hadde vært litt kjekt å vite om man må ha med seg alt...

Lenke til kommentar

Ta med alt, gryter, bestikk osv.

Bord og stoler har de.

Ja , man må ha med alt slikt. Det skal være ett skap og en skuff til hver (sånn er det i den jeg er i hvertfall).

Det er i kjelleren, men blir vel på en måte 1.etasje allikevel. Sånn så det ut hvertfall, Anna :)

Lenke til kommentar

Eyy, har gått glipp av denne tråden. Kom selv inn på bachelor i Geomatikk. Det du og skulle Hotel Papa Echo?

Reiser bort på fredagsettermiddag så kommer til å være der på introhelgen.

Er det noen som skal bo i Løa? Har selv rom L 105 der.

Er Løa på Pentagon det også? :)

Lenke til kommentar

Eyy, har gått glipp av denne tråden. Kom selv inn på bachelor i Geomatikk. Det du og skulle Hotel Papa Echo?

Reiser bort på fredagsettermiddag så kommer til å være der på introhelgen.

Er det noen som skal bo i Løa? Har selv rom L 105 der.

Nais! Samme som jeg kom inn på ja. Har du blitt hooka opp med alle facebook sidene og slikt?

Håper det går tog/buss fra Ås under fadderuka, leiligheten er ikke ferdig før i starten av September :thumbdown:

Lenke til kommentar

Er Løa på Pentagon det også? :)

Det er det så vidt jeg vet i alle fall.

Nais! Samme som jeg kom inn på ja. Har du blitt hooka opp med alle facebook sidene og slikt?

Fikk en hel haug med sider og event av fadderen. Ser ut som det blir hardt for levra neste uke. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...