anna1992 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ser at programmet for introhelgen er lagt ut på UMBs hjemmeside nå. Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ser at programmet for introhelgen er lagt ut på UMBs hjemmeside nå. Er det det som star på samfunnetiaas.no som er planen for resten av fadderuka da? Er du i INA du også? Og hvor på Kringla bor du ? Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Ser at programmet for introhelgen er lagt ut på UMBs hjemmeside nå. Er det det som star på samfunnetiaas.no som er planen for resten av fadderuka da? Er du i INA du også? Og hvor på Kringla bor du ? Det ligger oversikt over fadderuka her: http://www.umb.no/statisk/ina/undervisning/fadderbrev.pdf (gikk inn via "for nye studenter". Ja, er på INA jeg også, begynner på Økologi og naturforvaltning. Skal bo i 023 på Kringla, vet ikke hvor i bygget det er, men det høres ut som at det er i underetasjen... Endret 6. august 2011 av anna1992 Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Oki , tusen takk :-) Ja, det er i underetasjen. Jeg har k101. trodde det var i underetasjen, men var visst ikke det Da er vi på samme institutt da Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Oki , tusen takk :-) Ja, det er i underetasjen. Jeg har k101. trodde det var i underetasjen, men var visst ikke det Da er vi på samme institutt da Ja, det er vi Er veldig spent på hvordan hybelen er, har ikke vært der selv enda... Er det sånn under-bakken underetasje, eller hva? Foressten: Er det overhodet ikke noe kjøkkenutstyr på Pentagon? Ser på siås at man må ta med kjøkkenutstyr, men det hadde vært litt kjekt å vite om man må ha med seg alt... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ta med alt, gryter, bestikk osv. Bord og stoler har de. Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ta med alt, gryter, bestikk osv. Bord og stoler har de. Ja , man må ha med alt slikt. Det skal være ett skap og en skuff til hver (sånn er det i den jeg er i hvertfall). Det er i kjelleren, men blir vel på en måte 1.etasje allikevel. Sånn så det ut hvertfall, Anna Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eyy, har gått glipp av denne tråden. Kom selv inn på bachelor i Geomatikk. Det du og skulle Hotel Papa Echo? Reiser bort på fredagsettermiddag så kommer til å være der på introhelgen. Er det noen som skal bo i Løa? Har selv rom L 105 der. Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eyy, har gått glipp av denne tråden. Kom selv inn på bachelor i Geomatikk. Det du og skulle Hotel Papa Echo? Reiser bort på fredagsettermiddag så kommer til å være der på introhelgen. Er det noen som skal bo i Løa? Har selv rom L 105 der. Er Løa på Pentagon det også? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eyy, har gått glipp av denne tråden. Kom selv inn på bachelor i Geomatikk. Det du og skulle Hotel Papa Echo? Reiser bort på fredagsettermiddag så kommer til å være der på introhelgen. Er det noen som skal bo i Løa? Har selv rom L 105 der. Nais! Samme som jeg kom inn på ja. Har du blitt hooka opp med alle facebook sidene og slikt? Håper det går tog/buss fra Ås under fadderuka, leiligheten er ikke ferdig før i starten av September Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er Løa på Pentagon det også? Det er det så vidt jeg vet i alle fall. Nais! Samme som jeg kom inn på ja. Har du blitt hooka opp med alle facebook sidene og slikt? Fikk en hel haug med sider og event av fadderen. Ser ut som det blir hardt for levra neste uke. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som vet om det er noen gode og billige treningssentere i nærheten av Pentagon? Hotel Papa Echo: Hvem har du som fadder? Beklager dobbeltpost Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 http://www.sias.no/idrett/ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvordan er styrkedelen der med tanke på øvelser som knebøy, markløft og benkpress? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som vet om det er noen gode og billige treningssentere i nærheten av Pentagon? Hotel Papa Echo: Hvem har du som fadder? Beklager dobbeltpost Erlend tror jeg han heter.. Du? Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg forsøkte å fylle på studentkortet i går, men jeg fikk det ikke til. Prøvde på posthuset som ligger inne på campus, men det stod bare at kortet ikke kunne leses. Er det noe jeg må gjøre før jeg kan ta i bruk muligheten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dere er stort sett fornøyd med UMB for tiden? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja! Jeg er kjempefornøyd med valget mitt ihvertfall Tenker du på å søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå