kimla Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Svaret er ute på samordnaopptak.no allerede, ble bioteknologi på meg! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Grattis! Kom inn på Geomatikk Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer folkens! Det ble Økologi og naturforvaltning på meg Er kjempe letta nå. Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg kom ikke inn på UMB. Får prøve lykken på restplass! gratulerer til dere Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg kom ikke inn på UMB. Får prøve lykken på restplass! gratulerer til dere Etter hva jeg har hørt, så er det lett å bytte linje når du har kommet inn på umb. Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Det er det jeg har hørt også så tenkte at om jeg fikk en fot innenfor er det kanskje en mulighet ! Var så sikker på å komme inn, men snittet har gått opp med 0,4 og 0,5 fra i fjor. Var ikke helt forberedt på det ! :/ Endret 18. juli 2011 av Malenebest Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ligger på 5,2 og 4,7 om jeg ikke tar helt feil. Er ikke veødig høyt, men jeg har bare 4,66 i snitt Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Grattis! Kom inn på Geomatikk Var det noe poenggrense der? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Grattis! Kom inn på Geomatikk Var det noe poenggrense der? Vet ikke hvor man sjekker årets inntakskrav? Men i fjor var det alle/alle. Har du gått der? Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Vet ikke hvor man sjekker årets inntakskrav? Men i fjor var det alle/alle. Har du gått der? Nei, men har det som andrevalg (men kommer ikke inn ved UMB uansett siden R1-kurset jeg går nå kun gjelder for HiG). Har Geomatikk ved Høgskolen i Gjøvik som første, og Landmåling og Eiendomsdesign ved Høgskolen i Bergen som tredje. Poenggrensen står vel på statusen til det man har fått tilbud på (hvis det er noe poenggrense da). Endret 18. juli 2011 av Leon83 Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 [] Vet ikke hvor man sjekker årets inntakskrav? Men i fjor var det alle/alle. Har du gått der? ja , det står karakterer på søknadstatusen. Ditt snitt og inntakskrav ved siden av Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 På min står det: karakterpoeng, realfagspoeng, andre poeng og poeng sum i kvote. Sistnevnte er summen av alle poengene. Thats it.. Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jøss. Merkelig :s Men vet dere hvordan det er med ventelisten? Nå er jeg på 19.plass, men blir det oppdatert inne på samordna når/om jeg går nedover i køen? Eller får jeg kun beskjed om jeg får tilbudt skoleplassen ? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Ligger på 5,2 og 4,7 om jeg ikke tar helt feil. Er ikke veødig høyt, men jeg har bare 4,66 i snitt På bachelor i fornybar energi? Edit: Er det slik at du må ha 5,2 for å komme inn om du ikke søker rett etter videregående (hvis du for eksempel bruker 1 år på å ta realfag du mangler)? Endret 18. juli 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja , det er på ordinært vitnemål Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer med plass til de som har fått det! Jeg begynner på 4. året på UMB nå, studerer (for tiden) eiendomsfag, men begynte opprinnelig på Geomatikk. Studielivet er VELDIG bra dersom du gidder engasjere deg, da det alltid er noe som skjer. Dersom noen har noen spørsmål, skrik ut. Har etterhvert ganske god kontroll på både studietilværelsen og student-/foreningslivet. Kjente ingen når jeg flytta til Ås, nå har jeg flere venner der enn hjemme. Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Gratulerer med plass til de som har fått det! Jeg begynner på 4. året på UMB nå, studerer (for tiden) eiendomsfag, men begynte opprinnelig på Geomatikk. Studielivet er VELDIG bra dersom du gidder engasjere deg, da det alltid er noe som skjer. Dersom noen har noen spørsmål, skrik ut. Har etterhvert ganske god kontroll på både studietilværelsen og student-/foreningslivet. Kjente ingen når jeg flytta til Ås, nå har jeg flere venner der enn hjemme. Det høres veldig bra ut, har kikket på flere foreninger på Ås som jeg synes høres interessante ut Har noen spørsmål: 1.Er det kladdebøker, blyanter, viskelær o.l å få kjøpt på campus? 2.Er det skrivebord på hyblene? Endret 20. juli 2011 av anna1992 Lenke til kommentar
Malenebest Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er skrivebord på hyblene og du kan få kjøpt kladddebøker osv gå inn på siås.no og se :-) Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det er noe som heter "boksmia" på campus, i tillegg har du jo europris og alt det der i sentrum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå