Gå til innhold

Blåbærs tråd for UMB


Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vet ikke hvor man sjekker årets inntakskrav? Men i fjor var det alle/alle. Har du gått der?

 

Nei, men har det som andrevalg (men kommer ikke inn ved UMB uansett siden R1-kurset jeg går nå kun gjelder for HiG). Har Geomatikk ved Høgskolen i Gjøvik som første, og Landmåling og Eiendomsdesign ved Høgskolen i Bergen som tredje.

 

Poenggrensen står vel på statusen til det man har fått tilbud på (hvis det er noe poenggrense da).

Endret av Leon83
Lenke til kommentar

Ligger på 5,2 og 4,7 om jeg ikke tar helt feil. Er ikke veødig høyt, men jeg har bare 4,66 i snitt :)

På bachelor i fornybar energi?

 

Edit: Er det slik at du må ha 5,2 for å komme inn om du ikke søker rett etter videregående (hvis du for eksempel bruker 1 år på å ta realfag du mangler)?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Gratulerer med plass til de som har fått det!

 

Jeg begynner på 4. året på UMB nå, studerer (for tiden) eiendomsfag, men begynte opprinnelig på Geomatikk. Studielivet er VELDIG bra dersom du gidder engasjere deg, da det alltid er noe som skjer. Dersom noen har noen spørsmål, skrik ut. Har etterhvert ganske god kontroll på både studietilværelsen og student-/foreningslivet.

 

Kjente ingen når jeg flytta til Ås, nå har jeg flere venner der enn hjemme.

Lenke til kommentar

Gratulerer med plass til de som har fått det!

 

Jeg begynner på 4. året på UMB nå, studerer (for tiden) eiendomsfag, men begynte opprinnelig på Geomatikk. Studielivet er VELDIG bra dersom du gidder engasjere deg, da det alltid er noe som skjer. Dersom noen har noen spørsmål, skrik ut. Har etterhvert ganske god kontroll på både studietilværelsen og student-/foreningslivet.

 

Kjente ingen når jeg flytta til Ås, nå har jeg flere venner der enn hjemme.

 

Det høres veldig bra ut, har kikket på flere foreninger på Ås som jeg synes høres interessante ut :)

 

Har noen spørsmål:

1.Er det kladdebøker, blyanter, viskelær o.l å få kjøpt på campus?

2.Er det skrivebord på hyblene?

Endret av anna1992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...