Sluven Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Etter at jeg leste om han som tok salto med skru fra timeteren, måtte jeg bare komme med mitt gledesutbrudd For to dager siden lærte jeg meg Molberger fra 5-meteren! Landa først på magen to ganger, men fikk det til på tredjeforsøket, lenge siden jeg har vært så glad! Molberger: baklengs salto med løpefart 6554193[/snapback] Grattis...Jeg klarer bare stille baklengs fra maks 1m Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Høres skumelt ut, men grattis som greidet det da;) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jøsses ikke dårlig. men lande på magen fra 5 meter kan væære farlig da. var en kar i famen som gjorde det og han sprakk rett og slett og måtte bli hente med helikopter og dritt.. og fra 10 metre som en skreiv? nei trukke noe på det! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sprekke fra 5-metern? Skal nok litt til. Har landet flatt på magen _mange_ ganger under bl.a innlæring av dobbel molberger og salto med stup og det har gått fint. Har også landet rimelig flatt fra 10ern. Et menneske sprekker ikke sånn uten videre. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 han klarte hvertfall det da :\ Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Stuping og sånt er sinnsykt gøy da Skulle prøve salto fra 3 meter da jeg var 8 år, det resulterte i et lite hyggelig ryggplask. Har ikke provd salto eller noe etter det for å være ærlig Men jeg skal manne meg opp til å tørre baklengs salto fra trampoline så får vi se åssen det går Grattis med nytt triks da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tricks jeg kan:Kanonkula Stupe Hoppe :!: 6561094[/snapback] word! Kan vel legge til mageplask på lista også, hvertfall for min del Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Vil også lære molberger, hvordan var det du fikk det til første gangen? Kunne du baklengs på ski eller noe fra før? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Nei, jeg tar det ikke på ski. Bare å ta nok løpefart og sitte sammenkrøket de første gangene. Og ikke ombestem deg i lufta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå