twarr Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Jeg skal kjøpe meg MSI KT4 ULTRA-BFISR, for det har innebygd gigabit lan, Serial ATA, Bluetooth, Firewire, m.m. men jeg ser mange har problemer med MSI KT4 ULTRA-BFISR + Radeon 9700 pro! Jeg skal også nemlig har Radeon 9700 pro... Tror dere dette kan bli et problem? Kommer det til å bli fikset ved en bios oppdatering? Og et annet spørsmål: har noen adressen til MSI sitt forum? Håper på svar :smile: ! mvh Twarr Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei igjen! Jeg fann adressen til MSI forum'et.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg har forresten enda ikke kjøpt delene.. Jeg skal kjøpe Radeon 9700 pro ifra USA, får sikre meg at jeg får 1.3 utgaven! Fungerer det skikkelig med den? [ Denne Melding var redigert av: Twarr på 2002-10-18 21:56 ] Lenke til kommentar
nikey Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 er ikke helt sikker, kjøper du hercules sitt kort så får du ver 1.3, men feilen ligger hos MSI! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 jeg tror det skal hjelpe med en bios update på alle hovedkort. Og nye drivere til grafikk kortet!! dette er jo et helt nytt produkt, og har en del barnesykdommer som må fjernes før den fungerer optimalt på de fleste hovedkort! Lenke til kommentar
nikey Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 det var en på rage3d forumet som kontaktet MSI og fikk vite at han måtte sende hovedkortet til nermeste MSI-verksted og få loddet på noen komponenter slik at hovedkortet skulle bli kompatibelt med R9700.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Oppdater Biosen så skal problemet løses :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå