dostojevski Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 bilen er en mazda 626 87 modell som jeg kjøpte av en gammal bilmekkaniker. 6559185[/snapback] 626 f0r the w1n! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Japanske biler bare varer og varer, i motsetning til visse europeiske og amerikanske kolleger. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har en bil til 60-80, som er min. Ikke noe lån på den. 6560413[/snapback] Dette regnestykket var så klart til bilen du hadde tenkt å kjøpe Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Japanske biler bare varer og varer, i motsetning til visse europeiske og amerikanske kolleger. 6562068[/snapback] Enig med deg, 626 er en ekstremt holdbar og driftssikker bil. I 1989 fikk disse bilene en mer avrundet design og er faktisk meget gode å kjøre. Ett strøkent eksemplar av denne bilen går for rundt 20 000 kr og da kan du ha bil i 10 år. Neste 626 du da kjøper blir en 1999, også til rundt 20 000 Det er dette vi kaller økonomi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Japanske biler bare varer og varer, i motsetning til visse europeiske og amerikanske kolleger. 6562068[/snapback] Tull. De eldste bilene på norske veier er Tyskere og Svensker. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har en bil til 60-80, som er min. Ikke noe lån på den. 6560413[/snapback] Dette regnestykket var så klart til bilen du hadde tenkt å kjøpe 6562223[/snapback] Vet, men det var egentlig bare dette jeg skulle quote. My bad. Selg bilen du har å kjøpe en japaner til 30-40 tusen så kjører du problemfritt i maaange år og har samtidig nok til en råå laptop til studie. Kjøp ikke en så dyr bil før studielån er nedbetalt og du har økonomien under kontroll thumbup.gif Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Japanske biler bare varer og varer, i motsetning til visse europeiske og amerikanske kolleger. 6562068[/snapback] Tull. De eldste bilene på norske veier er Tyskere og Svensker. 6562286[/snapback] Det er faktisk riktig, grunnen til dette leste jeg i en artikkel som jeg desverre ikke finner igjen. Tyske og Svenske biler som Saab, Volvo og Mercedes er som oftest mye mer kostbare biler en en standard japse. Jo dyrere en bil er jo mer er man villig å betale for å holde den på veien noe som er en stor felle. Fordi at en bil kostet skjorta for 15-20 år siden er det ingen vits å betale i dyre dommer i reparasjoner i etterkant noe vi likevel gjør. Fordi vi gjør dette vil driftskostnadene per år fra bilen er ny til den skrotes bli enda høyere til tross for at man tyner noen ekstra år ut av den. En Toyota eller Mazda-eier for eksempel har lettere får å se når det ikke lenger er lønnsomt å holde bilen i drift. Man kan jo så klart si at noen biler har litt mer sjel enn andre og japsene ligger ikke akkurat i toppen der, det skal jeg innrømme Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tull. De eldste bilene på norske veier er Tyskere og Svensker. 6562286[/snapback] Men så er det vel heller ikkje så altfor lenge sidan japanske bilar vart vanlege i Noreg heller? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tull. De eldste bilene på norske veier er Tyskere og Svensker. 6562286[/snapback] Men så er det vel heller ikkje så altfor lenge sidan japanske bilar vart vanlege i Noreg heller? 6564661[/snapback] Jeg snakker om biler fra 1980 og opp. Lenke til kommentar
turbojomar Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tull. De eldste bilene på norske veier er Tyskere og Svensker. 6562286[/snapback] Men så er det vel heller ikkje så altfor lenge sidan japanske bilar vart vanlege i Noreg heller? 6564661[/snapback] Jeg snakker om biler fra 1980 og opp. 6564798[/snapback] Toyota har vore på topp i dei fleste undersøkelsar om driftsikkerheit dei siste 10-20 åra. Slår alle tyske merker ganske klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå