Solefald Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 joda, eg sitter i saksa no, har 2 jobber atm, 08-16 jobb, og 16:30 til 01..kver dag, har sagt opp den første jobben, er ferdig der den 14 august. eg har komt inn på forkurs til ingeniør høgskule..men har ikkje takka ja enda. fristen gikk ut igår:/ + eg venter på svar fra militæret, om eg har komt inn i stavanger. får ikkje svar før i neste veke:( eg gjorde det meget bra på sesjon, fekk vel ca 7 på IQ test, full pott fysisk og psykisk etc bla bla... kveldsjobben min er konge..servitør..flørte med alle deilige damer:P får tilogmed snart tlf nr på navneskiltet..hehe.. har alltid hatt lyst i militæret, alle har vel godt av det tenker eg.. menne sliter litt med å bestemme meg eg har bil lån også, betaler 3500 i mnd, menne utifra det eg har forstått så får en det fryst, og militæret betaler renta.. noken som har noken guiding thoughts? Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har ingen formening om militær og sånt, har aldri vært der av logiske grunner Men ville bare si at søknadsfrister på forkurs er vel ikke 100%. Man klarer alltids lure seg inn etter fristen, kan jeg tenke meg. Så du trenger ikke utelukke den helt. (DET gjorde sikkert valget lettere... ) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 ja..det har eg forsåvidt tatt med i beregninga:P Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt militæret, det ville gitt deg en tenkepause for å kunne bestemem deg hva du har lyst til å gjøre videre med livet. du kan 3mx og 2fy der så slipper du å måtte forkurset på høyskolen. Militæret betaler på rentene. Kan ikke skjønne at det er noe å velge imellom da. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 er jo det at eg ikkje veit om eg kjem inn i armyen..og er litt dumt visst eg ikkje får gå forkurs, da må eg vente et år til før eg kan gå på skule igjen.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Når får du beskjed? kan jo ev ringe og høre med dem, tror ikke de sier nei til en som er motivert til å begynne. Er nok av umotiverte ungdommer som sendes til militæret. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Sats på militæret, du har da enda en stund på å bestemme deg. Men ikke vent så lenge med å bestemme deg likevell, ikke utsett det til siste stund! Dette høres kansje ut som en moralpreken men i militæret har du ingen ting å tape. Nye venner og nye dører som åpner seg. .. eller gjør som meg: ambulansefag! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 heller mot militæret vertfall.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 For min del så skjønner jeg ikke at du orker å ha 2 fulltidsjobber samtidig. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 eg begynner å bli sliten, nylig gått ut av eit forhold, og planen var å ta ho med på tur, da ho hadde bursdag i august, var en særdeles dyr tur som ho hadde hatt lyst på veldig lenge.. har begynt å få litt fri no heldigvis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Forkurs i Stavanger, søkn.frist 1.august: http://forkurs.rkk.no/ Ikke for sent enda Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 har forkurs her eg bur også, i Førde (S&F), skal ringe skulen i morra, for å høre om dei kan vente litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå