Gå til innhold

3 år gml Panasonic kamera spiser bånd.

Anbefalte innlegg

Kjøpte et 3 år gml Panasonic videokamera (husker ikke modellen men kostet ca 4500,- her i Norge).

Nå har det begynt å spise bånd. Og en rep vil komme på minst 1400,- bare for å undersøke og slikt.

Jeg har spolt bånd frem og tilbake ørten ganger, og kjørt gjennom med rensekassett flere ganger. Men den krøller båndet med en gang jeg starter den opp. En gang funket det i 2 timer (satte den på inspilling til båndet gikk slutt x2) etter at jeg hadde spolt noen ganger frem og tilbake.

Er det noen mulighet selv for å rette på dette? Er dette en kjent sykdom hos panasonic?

På forhånd takk for hjelpen.

Kanolsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Panasonic er vel blant de mest driftsikre merkene på markedet. Jeg er redd for at du har vært utrolig uheldig, for der jeg jobber har vi solgt flere hundre Panasonic kamera de siste årene... ikke ett eneste har kommet tilbake med feil... tro det eller ei. Canon, derimot...

Det skal ikke koste 1400 bare å undersøke kameraet. De fleste tar vel 500 for prisoverslag, men de frafaller om du velger å reparere kameraet. Om det vil lønne seg å reparere, avhenger jo av pris og hvor godt du synes kameraet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...