Simen1 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Veiledende pris bruker å innberegne en stor profitt til mellomleddene. Prisene i nettbutikker bruker å være hardt presset og dermed beregne langt mindre profitt enn det som er lagt inn i veiledende pris. De aller billigste i prisguiden er selvfølgelig de som tar aller minst profitt. Ofte synker også prisen jevnt ettersom prosessor, minne osv blir billigere for produsenten, uten at den offisielle veilendende prisen justeres deretter. (Det vil i så fall bety at en haug med brosjyrer osv må oppdateres jevnlig, noe som også koster penger) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har undersøkt litt, og funnet ut at selv Acer ikke er konsekvente med bruk av 5005WLMi og 5006WLMi link. Utifra prisene i amerikanske nettbutikker ser det ut som 5005WLMi vil ta prisen som 4006WLMi hadde før, altså 2100 - 2200 $, noe som i praksis i Norge vil bli rundt 18000 kr. 5005WLHi(med HD DVD) ser ut til å prises en del høyere. Jeg vet at SHG hadde ei stund 4006WLMi til litt over 16000 kr, så jeg er spent på hvor lavt de legger prisene på de nye modellene. Produktnummeret til 5005WLMi er: LX.FR506.119 og 5005WLHi er: LX.FR506.087. Danske nettbutikker ser ut til å få inn 5005WLHi (med HD DVD) inn til cirka 21000 DKK. Danske SHG ser ut til å få den inn ennå billigere http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=551149]link[/url]. Så det lover godt for hvilke priser som den kan få i Norge. Lenke til kommentar
Carrera911 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har erfaring med denne maskinen? Hvordan er støynivået og varmeutviklingen? Er ute etter en ultraportabel til sofabruk. Min nåværende Zepto 2002 blir utrolig varm... Er bare å slutte å surfe når det begynner å lukte svidd Takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå