Bateleur Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Ok, da må jeg vel ha fått med alt? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31666. dvs, når jeg pakker ut dette, sammen med skjermen som jeg allerede har & høytalerne, så kan jeg bare be kompisen min om å bygge så kan jeg spille etter? Ghost, så du la til 2 x 250 GB HD, men jeg trenger vel bare 1, såfremt jeg bare trenger 250GB? EDIT : ojoj, pengene fyker, oppe i 13K. Noe jeg kunne ha kutta ned på igjen? Endret 26. juli 2006 av Bateleur Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Ok da tar du bort den ene harddisken og den ene dvd brenneren så har du kutta prisen med nesten 1000,- Edit: så nå at du hadde gjort noen modifikasjoner ... Te bort ramen og legg til pc5400 ramen fra corsair som ligger på ca. 1500-1600 så har du spart noen penger der ... Litt billigere tastatur Endret 26. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Bateleur Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Har allerede tatt bort en harddisk :!: Trenger jeg RAM som er så bra/dyr? Hva mister jeg på å evn kjøpe en billigere type men samme str? EDIT :Mener du Denne? Endret 26. juli 2006 av Bateleur Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Lite så lenge du bare skal spille og ikke overklokke .... Du kan like godt kjøpe den billigste som de har på shg.no ... Kjøp den PSUen (strømforsyning) som jeg linka til ... En Chill Innovation CP-520A3 som er på 520Watt ... Edit: ja det er de jeg mener men egentli kan du kjøpe de billigste ddr533 du finner på shg på 2GB Endret 26. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Bateleur Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) ok, da blir det sånn : https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31666 + Chill Innovation 700,- ca 12.5K på shg.no Da er du sikker på at alt dette passer osv? EDIT : Og da har jeg alt jeg trenger? Har skjerm, høytalere utenom. Endret 26. juli 2006 av Bateleur Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Joda det passer og du har alt du trenger pluss en jostick fra shg til ca. 200,- Ja jeg mener den til trust. Er j### skjekk å ha i bf2 Du vet vel at det kabinettet er midi.tower og ikke maxitower ? Ellers kan jeg anbefale Cooler Master Stacker som koster 1300,- på shg.no Har det selv ... Lenke til kommentar
Bateleur Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Dette jeg har lagt til nå, og det står maxi der Er det dette du har? Så liksom litt kjedlig å vanlig ut Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Linken til det jeg har funker ikke .... Ja men hvis du ser under der det står priser så ser du at det står armor jr. som er midi-tower. Sikert bare en bug i prisguiden .... Driver på å lakerer med en glinsene gull farge inne i kabinettet og jeg har skjært bort den støgge greia der PSU skal være of den gjør også så det bråker mer ... Skal også skjære ut vubdu i kabinett døra så det blir plexi-glass der Skal ettervert ha grønne lys inni der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå