KimNK Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ikkje noko dumt alternativ. Hugs uansett å lytte før du kjøper. Trur Cayin 252B vil passe Ikon6 godt, Detaljert og fin, god oppløysing, men masse power. Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Er det riktig at Cayin 252B ikke har sub utgang ? Hadde ikke tenkt å kjøpe det nå, men jeg vil helst ha det slik at det er mulig å kjøpe sub senere. har også tenkt å koble anlegget til pc, må det kobles via forsterker ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Subutgang er ikkje vanleg på stereoforsterkarar. Slå fra deg den *** subben, du trenger den ikkje. Bruk pengane på ein god CD/DVD-spelar istedet. PC kan du koble til via aux inngang på forsterkaren. Endret 27. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Klin enig. Og du kan jo ta en titt på Arvus Duo om du skulle sette like stor pris på design som lyd Legg merke til at det også er 10 års garanti, det er det ingen som matcher i den prisklassen der! Endret 27. juli 2006 av Jalla Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Oy, dæven. Dei der ved sida av (forhåpentelegvis) eit Holfi-oppsett. <3 Norsk importør/forhandler? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Importør og forhandler er Norsk Elektroakustikk. Holfi på disse eller noen av storebrødrene ville nok bare vært kos kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå