Hotel Papa Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Heisann Topic taler for seg, hva er forskjellen på disse to mobilene? Utifra sånn som jeg har skjønt det så er det HTC som står bak begge? Begynte bare å lure litt da jeg først så på denne også kom jeg over denne. De ser jo nesten helt identiske ut, og begge reviewene var ganske så like.. Mvh EvenruD Edit: Var litt usikker på om dette er riktige kat. å poste i? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Pris og SW. Tror ikke det er noe annet. HTC står bak begge, ja. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 SW = Software? Hva er forskjellig på de to med software da? Så ut som at de var ganske like da :/ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 SW er software ja. Forskjellene er vel at den ene kommer med en oppdatering før den andre og den ene SW versjonen gjør mobilen litt raskere enn den andre osv. Bare bagateller Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Hva ville du personlig valgt da? Eller er det ett fett.. Litt sånn små forvirrende ehehe Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ville valgt den billigste Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå