Leasch Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har mange ganger hørt sånner uttrykk som WTF, OMG, OMFG, LOL osv. Men det finnes jo mye mer. Her skal dere poste dem og skriv hva de betyr eller spøre andre. Føler meg teit når noen skriver en uttrykk som jeg ikke skjønner. :!: Begynner med de som står ovenfor: eks. WTF - what the f.ck? Man sier det når han er veldig forbannet på en annen person. Brukes veldig ofte i internett spill sånn som Battlefield, CS osv. OMG - Oh my god! Brukes ofte når en blir veldig overrasket eller forstår ikke hva som skjer. OMFG - Oh my f.cking god! Når man er pissed off. Og er ikke enig med det som har skjedd. LOL - Lough Out Loud (vil jeg tro) Som forteller andre at du ler. Samme som "haha" Skriv gjerne sine forslag. Eller spør andre om hva denne forkortelse står for. Have fun! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette har vel vært oppe før (ble vel stengt også?)? Uansett, alt man trenger å vite: http://en.wikipedia.org/wiki/Leetspeak Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 WTF? brukes vel når man ikke skjønner en dritt. Ikke nødvendigvis når man er forbannet på en person. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 SMH Eksempel fra forumet Noen: Liker ikke muslimer, pakistanere, afrikanere etc. Er meg fullstendig uinteresant å høre om deres kultur og meninger. Nei til flere invandrere. Er lei kriminelle, uvitende svartskaller.Ha en god dag Jeg: SMH Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 SMH Eksempel fra forumet Noen: Liker ikke muslimer, pakistanere, afrikanere etc. Er meg fullstendig uinteresant å høre om deres kultur og meninger. Nei til flere invandrere. Er lei kriminelle, uvitende svartskaller.Ha en god dag Jeg: SMH 6554286[/snapback] Å SHM betyr da? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Denne tråden FTW! Edit: Altså for the win. Endret 25. juli 2006 av Fisker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Unødvendig thread. Lurer dere på forkortelser så bruk Urban dictionary eller lignende sider. Dette resulterer bare i lol og omg-poster og spamming gennerelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg